Toon posts:

6800 GT SLI onderste helft geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen, hierbij eerst m'n spec.

Amd 64 3800 Winchester
MSI K8N SLI Diamond
2x XFX 6800 GT 256mb Pci-E
2x Hitachi 250 Gb S-ata 2 (raid-0)

Nu heb ik met gamen in de meeste spellen de laatste week last van een trillend beeldscherm, alsof er een kabouter met een videocamera aan het filmen is, dit o.a. Call of Duty 2 e.d. Met Far Cry doet zelfs m'n 2e Gpu, die de onderste beeldhelft aanstuurd heel raar, laat een heel wazig beeld zien en rolt het scherm elke keer op. Vreemde is, Films en gewone Windows applicaties gaan goed

Ik heb de kaarten al een keer omgedraaid, nieuwste drivers Nvidia geinstalleerd, spellen opnieuw geinstalleerd maar het probleem lost zich niet op, wie heeft een idee waarin ik het moet gaan zoeken ??..

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 23:56
heb je niet toevallig je speakers dicht bij je monitor staan, of andere dingen die een magnetisch veld maken, transformator oid

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:17

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

miss heel stom, maar lopen beide kaarten op pcies dezelfde snelheid ? had ergens gelezen dat dat noodzakelijk was

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
Exphy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:22:
heb je niet toevallig je speakers dicht bij je monitor staan, of andere dingen die een magnetisch veld maken, transformator oid
Tja, wat is dicht bij je monitor, zo 25 / 30 cm. allebij de kanten staat een speaker. Heb ze nu wat verder weg gezet, maar geen resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:35:
miss heel stom, maar lopen beide kaarten op pcies dezelfde snelheid ? had ergens gelezen dat dat noodzakelijk was
Kaarten zijn identiek aan elkaar, lopen ook op dezelfde snelheid. Ik heb wederom de kaarten een keer opnieuw omgedraaid en nu loopt het stukken beter. 'k snap er niets van..... Nou maar hopen dat hij nu wel stabiel blijft gaan.