[Tweaker CV] Kleine verbeteringen

Pagina: 1
Acties:

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:37
Vanavond zat ik ff m'n gallery te updaten en daarbij viel me wat op bij het onderdeel Tweaker CV.

Zo staat er onder "Ervaring met besturingssytemen":
Windows Longhorn en Windows Vista

Aangezien Longhorn officieel is overgegaan in Vista lijkt me dat Longhorn weg kan als optie.

2e puntje gaat over de "Ervaring met hardwareplatformen".
Deze twee opties zie je daar staan:
~ Pentium 4, P4 Celeron, Xeon
~ PPro, PII, PIII, Xeon, Celeron

Hierbij valt op dat de Xeon 2x vermeld staat. Daarnaast vind ik ook dat de Celeron niet in dezelfde categorie past als de PPro en de Xeon (elke 12-jarige bedient de Celeron van z'n mama terwijl ik na 3 jaar semi-professioneel netwerkbeheren nog nooit een Xeon gebruikt heb).
Ook is het mij niet 100% duidelijk waarom de P4 Celeron anders is dan de P2/P3-Celeron (borduurt verder op zelfde concept dus waarom apart vermelden?).

Is het trouwens nodig om te vermelden:
Linux Kernel 2.2
Linux Kernel 2.4
Linux Kernel 2.6
?

Ik heb 0 ervaring met Linux maar verschillen die kernels zo erg van elkaar dat het nodig is om het apart te vermelden?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

denk dat ze bedoelen met de xeon dat de ene xeon in de snelheid en eigenlijk verbouwde p4's zijn en die andere de oudere xeons gebasseerd op p2/p3

Lekker zijn is een gave :)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 01:49

Sprite_tm

Semi-Chinees

En die kernel-verschillen wil je er ook bijhebben: die niet pakken is hetzelfde als 1 vinkje voor 'windows 98/me/nt/2000/xp/2003/vista' hebben.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
RAILGUNNER schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 02:02:
Vanavond zat ik ff m'n gallery te updaten en daarbij viel me wat op bij het onderdeel Tweaker CV.

Zo staat er onder "Ervaring met besturingssytemen":
Windows Longhorn en Windows Vista

Aangezien Longhorn officieel is overgegaan in Vista lijkt me dat Longhorn weg kan als optie.
Dat is niet waar hoor. De clienteditie van Windows Longhorn is vervangen door Windows Vista. De servereditie heeft nog steeds Windows Longhorn als codenaam en komt overigens ook ongeveer een jaar na Vista op de markt, dus een andere naam is wel logisch dan.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De gallery is geen abonnee-only feature, derhalve een move:

Abonneeforum >> Frontpage Algemeen

Ik heb even vermelding gemaakt van dit topic bij Devtrack #1108. :)