Zit je lekker een paar rondjes BF2 te spelen, staat plotseling je beeld vast.....
Alleen reset werkte nog. Vervolgens springt m'n monitor bij het starten van XP (pro) op zwart. Monitor krijgt geen signaal meer, zegt 'ie.
Op dat moment had ik nog niet door dat 't de videokaart was. Had namelijk al een paar explorer.exe probleempjes. Daarom (was 't toch wel tijd voor) XP er opnieuw opgezet (oude met partitie helemaal verwijderd). Klaar.
Wil ik m'n driver installeren, springt beeld weer op zwart en monitor uit. PC staat dan volgens mij niet vast, maar dat weet ik niet zeker. Kan vanaf dan alleen nog maar XP in in save mode, dan videodrivers deinstalleren.
Oudere drivers geprobeerd, Omega drivers (heel oud!) geprobeerd. Geen succes.
Weet iemand
1. wat mijn probleem is of kan zijn?
2. hoe ik dit op kan lossen?
Betreft een PNY 6600 GT agp (gekocht in winkel in juni 2005)
loopt op een nforce3 mobo
540 (?) volt/watt (?) voeding
amd athlon 64 (heb ik overigens ook teruggeclocked naar fabriekssnelheid van 200)
XP pro sp2
Mijn dank is bij voorbaat erg groot!
edit: Google noch GoT brengen mij naar een mogelijke oplossing van mijn probleem / van mijn vragen
Alleen reset werkte nog. Vervolgens springt m'n monitor bij het starten van XP (pro) op zwart. Monitor krijgt geen signaal meer, zegt 'ie.
Op dat moment had ik nog niet door dat 't de videokaart was. Had namelijk al een paar explorer.exe probleempjes. Daarom (was 't toch wel tijd voor) XP er opnieuw opgezet (oude met partitie helemaal verwijderd). Klaar.
Wil ik m'n driver installeren, springt beeld weer op zwart en monitor uit. PC staat dan volgens mij niet vast, maar dat weet ik niet zeker. Kan vanaf dan alleen nog maar XP in in save mode, dan videodrivers deinstalleren.
Oudere drivers geprobeerd, Omega drivers (heel oud!) geprobeerd. Geen succes.
Weet iemand
1. wat mijn probleem is of kan zijn?
2. hoe ik dit op kan lossen?
Betreft een PNY 6600 GT agp (gekocht in winkel in juni 2005)
loopt op een nforce3 mobo
540 (?) volt/watt (?) voeding
amd athlon 64 (heb ik overigens ook teruggeclocked naar fabriekssnelheid van 200)
XP pro sp2
Mijn dank is bij voorbaat erg groot!
edit: Google noch GoT brengen mij naar een mogelijke oplossing van mijn probleem / van mijn vragen
[ Voor 6% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-02-2006 00:52 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+