Ik wil een DVD writer hebben is er al iets te koop op dit gebied, kan namelijk niks vinden hierover, ook niks over de dvd writebles waar of hoe duur helemaal niks dus.:Z
Waar en hoe duur, kan ik niet zeggen.
Maar ze komen aan het eind van dit jaar uit.
Maar ze komen aan het eind van dit jaar uit.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ze zijn er allang hoor. Al een jaar.
O.a. van Panasonic.
Haagtechno is een van de leveranciers van panasonic meen ik.. bel hun es..waar ze zitten geen idee.
O.a. van Panasonic.
Haagtechno is een van de leveranciers van panasonic meen ik.. bel hun es..waar ze zitten geen idee.
Verwijderd
Ze verkopen bij www.norrod.nl wel dvd ram disks en volgens mij had ik daar ook al een dvdram drive gezien. Kijk daar maar even.
Paar problemen:
- meeste schrijfbare DVDs zijn "slechts" 2,6 GB
- losse schrijfbare DVD-discs kosten zo'n 60-70 piek
In de CT van deze maand (of was het PCM
) staat een uitgebreide test van removable opslagmedia, waaronder: ZIP, JAZ, OnStream, CDR, DVDR etc
- meeste schrijfbare DVDs zijn "slechts" 2,6 GB
- losse schrijfbare DVD-discs kosten zo'n 60-70 piek
In de CT van deze maand (of was het PCM
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Aan die dingen die er nu zijn heb je niks, de schijfjes daarvan kun je niet in gewone DVD-spelers lezen en sommige zitten zelfs in een soort caddy.
Nog eventjes wachten tot er een goeie standaard is, dus..
Nog eventjes wachten tot er een goeie standaard is, dus..
Hitachi levert deze al meer dan een jaar.
Ze hebben een IDE en een SCSI variant.
Pas alleen op met DVD RAM, er is hier nog geen standaard voor...dus je kan wat compatibilliteits problemen tegen komen met sommige DVD rommen.
zie: http://www.hitachi.com/storage/products/dvd/dvdframe.html
Ze hebben een IDE en een SCSI variant.
Pas alleen op met DVD RAM, er is hier nog geen standaard voor...dus je kan wat compatibilliteits problemen tegen komen met sommige DVD rommen.
zie: http://www.hitachi.com/storage/products/dvd/dvdframe.html
Pioneer verkoopt die dingen ook voor een prijs waar je nog niet vrolijk van word. Zo rond de 8000 piek. DVD-R schijfjes kosten tussen de 70 en 100 piek. Nog lang geen haalbare optie voor de normale gebruiker.
Voor ruim 10.000 piek heb je'r ook nog een Power Mac G4 omheen 
(duurste platinum versie heeft er een cd-rw&dvd-rw combo in)
maar of je dat wil....
(duurste platinum versie heeft er een cd-rw&dvd-rw combo in)
maar of je dat wil....
I’m not like the OTTERS
die van norrod is maar 1000 d8 ik. maar ik zou het niet doen. 1 zon leeg dvd'tje kost even veel [of meer] dan zijn capaciteit in gewone cd's.
Pagina: 1