Ik denk dat een eventuele behoefte ook deels gewoon gecreeerd kan worden, _als_ er een apart forum zou zijn en threads per sport of onderdeel, zouden er natuurlijk dan automatisch meer posts komen en lok je sneller een doelgroep aan ....
Maar dat zou dan ook tijd moeten hebben, niet een halve dag voor opening opeens op korte termijn dat gaan doen (los ervan dat ik sowieso niet denk dat het gedaan moet worden)
Dan blijft staan dat het een doelgroep is die niet tot de GoT-core behoort en gezien de toegangsdrempel van een post-aantal heeft dat weinig waarde heeft voor nieuwe gebruikers (die ook prima ergens anders, bv op Fok! alles van hun gading vinden ...
alhoewel ik dacht dat crisp de merge tussen Fok! en GoT-accounts waarschijnlijk niet voor vanavond klaar heeft en men dus voorlopig niet met zijn GoT-account op Fok! kan gaan posten, dat duurt nog zeker enkele weekjes
).
Ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd hoe de NSTM-mods (en gebruikers) het zouden willen zien, an sich lijkt het me wel leuker om geen één groot topic te hebben voor de winterspelen, maar zoveel mogelijk in NSTM een topic per sport-onderdeel, zodat er meer keuze is voor gebruikers en wat meer overzicht.
Ik had zelf een beetje voorgenomen dit jaar voornamelijk Curling (ja, duffe sport, ik weet het maar lekker relaxed om te kijken) en Ijshockey te kijken en misschien het schaatsen te volgen (maar dan niet alle afstanden, dat is me teveel van hetzelfde)
[
Voor 8% gewijzigd door
RM-rf op 10-02-2006 13:35
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen