Toon posts:

[Thema Forum] Olympische Winterspelen Turijn?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Morgen starten de olympische spelen, en aangezien Nederland dit jaar bij veel discipline's een goede kandidaat neer zet leek het me eigenlijk niet meer dan logisch dat er automatisch wel een thema forum voor gestart zou worden. Tot op heden heb ik die nog moeten missen.

Kan iemand misschien opheldering geven of deze er nog komt, dat het vergane hoop is, of dat er eigenlijk nog niet eens aan gedacht was? Ik ben erg benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wellicht zou je wat informatie bij elkaar kunnen zoeken, en een topic in Nieuws, Sport, TV & Muziek kunnen plaatsen. Ik kon in de afgelopen week geen topics vinden over de Olympische Spelen. Een themaforum lijkt me iets te veel van het goede :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Lijkt mij ook wat overdreven ja, het beste wat je kan krijgen dan is 1 topic per sport, en dan misschien nog 1 of 2 random.
Misschien kom je dan op 15 topics gedurende de hele levensduur van het subforum, dat lijkt me wat weinig niet ;)

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

curry684 schreef op woensdag 14 juli 2004 @ 16:01:
[...]

Even een stomme vraag van mij als ouwe lul: leven de Spelen wel een beetje onder de jeugd? Want ik heb zelf een beetje het gevoel dat het EK op een 5 tot 10 keer zo groot draagvlak op dit forum kon rekenen, maar wellicht ben ik wat 'out of touch'? :)
En
Remy schreef op donderdag 15 juli 2004 @ 08:31:
[...]
.. Maar het ziet ernaar uit dat er voorlopig geen TF komt: zoals Curry zegt zal een TF:OS niet al teveel animo ontvangen dus om daar een speciaal TF voor aan te maken is overbodig. Bovendien moet ik nog bijkomen van de afgelopen twee Thema Fora :P

Komende tijd kan men zich dus (as always) in de vaste fora van GC vermaken :)
Denk dat ook voor de Winterspelen in Turijn de animo op GoT zo laag is, dat het prima gewoon in NSTM past zoals de afgelopen jaren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 10-02-2006 08:24 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De vorige Olympische Spelen in Athene trokken nog geen 500 replies (Olympische Spelen - deel 1), dus een Themaforum word erg doods vrees ik...

Gewoon te weinig belangstelling voor niet-voetbal-sporten vermoedelijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:48

zomertje

Barisax knorretje

Ik vind het zelf wel leuk, maar ben dan blijkbaar in de minderheid :)
Een d00d forum is ook niks, dus ik ga me vervoegen in NSTM :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Winterspelen wordt minder naar toe geleefd, het gaat meer om de beleving (zie schaatsen) dan echt het taktieken voorbereiden en becommentarieren.

Ik zou er gewoon een los topic van maken, eventueel een apart topic voor live uitslagen (mensen die zo graag "live" mee willen praten met de TV/radio)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:29
Misschien kun je beter het schaatsen ook in een apart topic houden. De aandacht voor het schaatsen zal toch het grootste zijn denk ik zo. Als je dat dan scheidt van de andere sporten worden die niet overspoeld en kan daar ook meer aandacht aan besteed worden.

Iig is dit het topic van 4 jaar geleden: Het grote -=Salt Lake 2002 Olympics=- topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:38

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

wildhagen schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 08:54:
De vorige Olympische Spelen in Athene trokken nog geen 500 replies (Olympische Spelen - deel 1), dus een Themaforum word erg doods vrees ik...

Gewoon te weinig belangstelling voor niet-voetbal-sporten vermoedelijk.
Ik denk dat een eventuele behoefte ook deels gewoon gecreeerd kan worden, _als_ er een apart forum zou zijn en threads per sport of onderdeel, zouden er natuurlijk dan automatisch meer posts komen en lok je sneller een doelgroep aan ....
Maar dat zou dan ook tijd moeten hebben, niet een halve dag voor opening opeens op korte termijn dat gaan doen (los ervan dat ik sowieso niet denk dat het gedaan moet worden)

Dan blijft staan dat het een doelgroep is die niet tot de GoT-core behoort en gezien de toegangsdrempel van een post-aantal heeft dat weinig waarde heeft voor nieuwe gebruikers (die ook prima ergens anders, bv op Fok! alles van hun gading vinden ... alhoewel ik dacht dat crisp de merge tussen Fok! en GoT-accounts waarschijnlijk niet voor vanavond klaar heeft en men dus voorlopig niet met zijn GoT-account op Fok! kan gaan posten, dat duurt nog zeker enkele weekjes ;) ).

Ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd hoe de NSTM-mods (en gebruikers) het zouden willen zien, an sich lijkt het me wel leuker om geen één groot topic te hebben voor de winterspelen, maar zoveel mogelijk in NSTM een topic per sport-onderdeel, zodat er meer keuze is voor gebruikers en wat meer overzicht.

Ik had zelf een beetje voorgenomen dit jaar voornamelijk Curling (ja, duffe sport, ik weet het maar lekker relaxed om te kijken) en Ijshockey te kijken en misschien het schaatsen te volgen (maar dan niet alle afstanden, dat is me teveel van hetzelfde)

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 10-02-2006 13:35 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aangezien er niet eens een topic momenteel bestaat lijkt mij het animo niet groot. Maar vanavond kan dat wel eens veranderen.

En er staat nu een aanloop voor een leuk topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik vanavond thuis ben zal ik wel eens kijken of ik een leuke startpost kan maken. Nu moet ik zeggen dat schaatsen, curling en al die andere ongein me ook niet eens echt zo boeit, maar het me voornamelijk om de half-pipe snowboard gaat. Afgezien van dat het een nederlandse is die mee doet, komt ze ook nog eens uit mijn geboorteplaats, én is/was het een bekend gezicht bij ons op de baan.

Ik zal wel eens wat proberen te maken, en als iemand zich geroepen voelt dat voor die tijd te doen, dan is hij of zij welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:20:
en als iemand zich geroepen voelt dat voor die tijd te doen, dan is hij of zij welkom :)
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 16:14

Fisico

by Fabian

Er zijn al genoeg TF en ik denk dat de OS ook goed in NSTM past. Er is dit jaar niet eens een centraal Wb-schaatsen topic aangemaakt, dus ik denk dat er weinig liefhebbers zijn die ook gaan posten. Misschien dat de mensen meer gaan posten vanwege Wust, maar dan nog vind ik het geen reden om een TF te openen.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1