Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

acryl bewerken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallow

al een tijdje heb ik een Sunbeam acryl kast. en een waterkoeling met externe radiator...
nu wil ik radiator in me kast bouwen. maar er zit nergens een gat voor een 120MM fan
dus wouw ik er zelf een maken.. aan de bovekant van me kast..

nu is mijn vraag:

heefd iemand ervaring/tips met het maken van rondegate van 120MM in een acryl plaat? omdat dit kunstof is lijkt met dat het anders gaat dan bij metaal

kan iemand mij helpen?

alvast bedankt
bram van deventer

Verwijderd

Aftapen langs beide kant en met de decoupeerzaag er langs gaan. Let wel op als je gat gaat voorboren dat je niet te hard drukt dat het niet scheurt. En een metaalzaagje nemen op laagste stand zagen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 00:05 ]

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Ik heb in mijn sunbeam kast exact het zelfde gedaan en dat gaat prima.
Mijn rad hangt er nu al weer een maandje in ofzo.
Wel moet je opletten met de ruimtje met je voeding e.d.

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

teken het rondje af met een cd...even groot
uitzagen met dremel ofzo BINNEN die lijn want het smelt...
stukjes gesmolten eraf halen zodra je het rondje eruit getikt hebt
met een schuurbandje of vijl ofzo vijlen/schuren tot je je afgetekende rand net niet meer ziet
en klaar ben je

(had net een mooier verhaal opgetikt maar was vergeten om te kopieren voordat ik ff f5'de) |:(

resultaat: http://img134.imageshack.us/my.php?image=casemod32tr.jpg wel een beetje onduidelijk maar duidelijk zat denk ik zo

[ Voor 15% gewijzigd door ScytheNL op 10-02-2006 00:13 ]

• sniek
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 13:04

sniek

Got root?

Gewoon goedkoop ijzerzaagje kopen in lokale bouwmarkt. Even voorboren in het midden en naar buiten toe zagen. Je kunt het daarna netjes maken met schuurpapier of vijl. Succes,...

Irrelevant by default - rm -rf /