Hoe zit dat nou eigenlijk met voicemail. Ik gebruik geen voicemail en heb het daarom uitstaan. Als mijn vriendin mij belt en ik niet op kan nemen, krijgt zij automatisch de melding dat mijn voicemail niet aanstaat/of dat ik het niet heb. Voor die melding betaald ze vervolgen 20 cent (per keer dat ze mij belt en die melding krijgt). Is dit normaal?
Ik heb zoiets van 'sms mij maar', net zo makkelijk. Maar als ze mij eerst belt en die melding heeft gehad heeft ze die 20 cent al moeten betalen en betaald daarna uiteraard ook nog eens voor het sms'je dat ze verstuurt
Dus nu mijn vraag, kan die melding helemaal uitgeschakeld worden? En mag zoiets uberhaupt wel? Ik zeg dus ik wil geen voicemail en anderen moeten daar zowiezo voor betalen??? Belachelijk.
(Oh trouwens, ik heb een vodafone abonnement)
Ik heb zoiets van 'sms mij maar', net zo makkelijk. Maar als ze mij eerst belt en die melding heeft gehad heeft ze die 20 cent al moeten betalen en betaald daarna uiteraard ook nog eens voor het sms'je dat ze verstuurt
Dus nu mijn vraag, kan die melding helemaal uitgeschakeld worden? En mag zoiets uberhaupt wel? Ik zeg dus ik wil geen voicemail en anderen moeten daar zowiezo voor betalen??? Belachelijk.
(Oh trouwens, ik heb een vodafone abonnement)