Toon posts:

muis leidt eigen leven

Pagina: 1
Acties:
  • 975 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb even een vraagje.
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe pc, een dual core. Maar met mijn nieuwe muis is iets niet goed. Als ik de muis stil houdt dan glijdt de cursor gewoon naar links over het scherm. Hij gaat dus een eigen leven leiden.
Is hier iets aan te doen? Heeft het te maken met de nieuwe pc?

groetjes aiwolf

Verwijderd

gebruik je een muismat? dan heb je dit probleem ook wel eens

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:35

Hu9o

Schokkend

Op m'n afstuderen hebben ze ook een optische muis die daar last van heeft. Heeft niets te maken met je dual core, gewoon je muist ff iets bewegen en het is weer goed. Ligt aan de muis, die is 'in de war'.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-01 07:50
Het kan heel erg goed aan de ondergrond liggen waar de muis op ligt.. (als deze niet helemaal egaal is heb je dit probleem)

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 19:03
heb je de laatste drivers wel?

en zit er geen haar voor het oogje/lampje van de muis?

en idd wat is de ondergrond.

Zelf heb ik hier soms ook last van dat de muis ergens naartoe gaat en dan leg ik hem ff op mijn vol putten geslagen tafel of zit er een haar voor.

vroeger heb ik nog wel eens zo'n draadloze LIDL muis gehad 8)7 en als ik een fps aant spelen was begon ik ineens keihard rond te draaien (en dan echt hard, zo hard kan ik het zelf geneens doen). was wel lache voor een paar keer. toen toch maar mx 500 gekocht :D.

edit: ff wat aagenpast zodat dit een wat beter bericht is :P.

[ Voor 92% gewijzigd door kami124 op 09-02-2006 20:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
iedereen bedankt voor de reacties.
de ondergrond is gewoon vlak. Een plank(vrij breed) waar de pc ook op staat. Ik gebruik geen muismat.
En er zat inderdaad een haartje,nu maar hopen dat ie goed blijft.

groetjes airwolf

Verwijderd

Modbreak:geen hk reacties buiten de huiskamer

[ Voor 73% gewijzigd door dusty op 10-02-2006 18:23 ]

Pagina: 1