Toon posts:

netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo wie kan mij helpen ??? ik wil thuis een net werk aanleggen biede computers draaien op xp
mijn host comp staat beneden en de andere boven nu heb ik van net2plug een adapter gekocht die via de usb poort en het stroomnet kan werken alles geinstaleerd en netwerk aangemaakt nu komt het probleem elke keer als ik het netwerk wil delen loopt die te zueren over het ip adres als bblijf wel gewoon internet houden op de host comp als ik nu hanmatig configureer krijg ik ook geen verbinding naar boven als ik automatisch configureer begint die weer over het ip adres ik krijg het niet voor elkaat om op de deel verbinding een dhcp toekening te krijgen ik denk zelf dat daar het probleem zit maar ik heb geen idee hoe te doen iemand hier ervaring mee ???? of weet iemand een oplossing hiervoor heeeeellllpppp bij voorbaat dank rene

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat heb je o.a. uit de faq gelezen ?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 14kWh

Alsjeblief zeg, lees de faq anders even, hier word wel een andere niveau verwacht hoor.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:18
begin is met een leesbare tekst, hier stop ik na 2 regels al mee. geef is duidelijk aan wat je gedaan hebt en begin is met zelf de faq door te lezen |:(

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-04 18:20

BHQ

TS, waar -heb- je het over?

voortaan je lessen Nederlands op VMBO-niveau afmaken..
offtopic: belkin router werkt niet!? Vrijwel een identiek tipoc als deze. Enige verschil is een komma'tje.

[ Voor 50% gewijzigd door BHQ op 09-02-2006 18:53 ]

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:05

rg-mohwa

Phoe Hé

_/-\o_ prachtige text _/-\o_

Welkom op GoT :7

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 19:43

Gé Brander

MS SQL Server

Gebruik leestekens, dan werkt je netwerk (op GOT) veel beter...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar we snappen hier geen zak van :)

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om de [faq]Registratievoorwaarden[/] en dan met name het Forumgedrag gedeelte maar nog eens rustig te herlezen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Dit is in ieder geval niet de manier om een topic te starten, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.