Ik ben wat aan het experimenteren met Gimp onder windows XP omdat we dat op de universiteit ook gebruiken (ionder Linux weliswaar). Nu kan ik er al aardig mee overweg, maar ik word alleen knettergek van al die verschillende venstertjes die aldoor weer uit beeld raken en je weer moet opzoeken. Is hier ook een oplossing voor? Ik kan niet eens iets vinden om de tools en layers als 'always on top' in te stellen. Maar liever heb ik het dat het als 1 app in de taakbalk staat zodat het ook makkelijker alt-tabt.
Verder ben ik wel Gimpshop tegen gekomen waarbij dit verbeterd is, maar volgens mij is dat een hobbyprojectje. Ik gebruik liever de 'echte'.
PS. ik heb het hier in NOS gepost omdat de meeste Gimp-gebruikers Linuxers zullen zijn (denk ik). Vandaar dat ik daar meer van verwacht dan als ik het in SA post. Mocht het hier echt niet passen move het dan maar naar een ander forum.
Verder ben ik wel Gimpshop tegen gekomen waarbij dit verbeterd is, maar volgens mij is dat een hobbyprojectje. Ik gebruik liever de 'echte'.
PS. ik heb het hier in NOS gepost omdat de meeste Gimp-gebruikers Linuxers zullen zijn (denk ik). Vandaar dat ik daar meer van verwacht dan als ik het in SA post. Mocht het hier echt niet passen move het dan maar naar een ander forum.
[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 09-02-2006 18:45 ]