links werken niet

Pagina: 1
Acties:

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:45
nergens werken mijn links meer bijvoorbeeld:

in outlook stuurt iemand een link normaal kan je erop klikken en komt IE doet hij niet.

of in xfire klik je op je profiel komt ook niet in IE heel raar

wat kan ik hieraan doen?? :?

• Xcist
weet iemand dit heb al gekeken of hij mijn standaard browser is dat is zo ik weet het ook niet meer.

ik word er gek van HELP 8)7

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

1) Je topic kicken binnen 24 uur is not done. Vervelend voor je dat je een probleem hebt, maar op deze manier werk je alleen maar minder reacties in de hand en dat kan niet je bedoeling zijn ;)

2) Wat heb je zelf al geprobeerd om e.e.a. op te lossen? Virusscan / spyware scan gedaan :? Wat leverde dat op :?

3) Zelf al eens rondgegoogled en de search gebruikt of je een gelijksoortig probleem kon vinden :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Xcist
jah allemaal gedaan net nog een keer gescant is even kijken toch bedankt voor je reactie

en dat posten jah sorry lock deze mar ik open er ook geen 1 meer nooit is het goed :X

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Nou ja, ik denk dat je de verkeerde verwachtingen hebt van GoT dan. ;) GoT is sowieso geen helpdesk, we verwachten dat je hier vanuit je zelf ook wat doet, voor je een topic opent. Meld dit overigens ook in je topicstart wat je al gedaan hebt, (geef ook voorbeelden bij searches) dat maakt het een stuk duidelijker voor ons om te antwoorden. ;) Bovendien help je jezelf er ook mee, anders zou je alleen maar antwoorden krijgen van dingen die je al geprobeerd hebt. ;)

Hoe dan ook, controleer even welke handeling je hebt staan op het files van het type .URL, wellicht dat dat wat verduidelijkt. Kijk ook even of je het hebt als je een andere browser gebruikt. Welk OS gebruik je overigens? :)

Signature

• Xcist
ik gebruik dus windows xp en heb al paar mensen met dezelfde problemen gezien en de oplossing geprobeert.

maar zoals vermeld vind hij de aan gegeven dingen niet :?

waar en hoe zou ik dit probleem wel kunnen herstellen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeeuhm, lees de post van pasta nog eens. Je zegt nog steeds heel erg weinig waar we wat aan hebben. Dit is je trouwens al wel vaker gevraagd, op deze manier kunnen we zo weinig met je posts ;)
offtopic:
Gebruik voortaan trouwens ook even gewoon leestekens en hoofdletters. Dat maakt de boel weer wat beter leesbaar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 15:22

Willem2

Ω is futile

System restore/herstel naar een datum dat alles wel werkte? Als je toch Windows XP gebruikt is dat een lekker makkelijke oplossing :)

start > programma's > bureau-accessoires > systeemwerkset > systeemherstel

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Pagina: 1