Berichtregels voor IMAP

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik zit met het volgende:

Ik heb een e-mailadres waarvan de mailbox op basis van IMAP functioneert. Ik gebruik Outlook 2003. Nu wilde ik een berichtregels instellen, zodat e-mails op subjes, afzender, etc. gefilterd kunnen worden naar aparte mappen. Dit schijnt niet echt te kunnen lijkt het. Kan Outlook 2003 dit niet aan? Moet ik een andere mailclient nu gaan gebruiken?

Kan iemand mij misschien verder opweg helpen hiermee?

Alvast Bedankt :)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-02 17:14
hier stond onzin 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door mrFoce op 09-02-2006 18:00 ]

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Bedoel je dat je uberhaupt niet kan filteren in Oulook, of dat je in een IMAP account geen filters kan toepassen? Dat snap ik niet uit je vraag. Wat ik weet is dat er ook in Outlook filters bestaan.
Echter heb ik het even geprobeerd met Thunderbird (wat ik standaard gebruik) en daar kan je voor elke account apart, ook voor IMAP, berichten filteren op basis van onderwerp, afzender, body, datum etc. Ik heb het net getest dus weet zeker dat in TB het wel lukt. Voor Outlook kan ik je niet helpen.

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-12-2025
Mithras86 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:11:
Bedoel je dat je uberhaupt niet kan filteren in Oulook, of dat je in een IMAP account geen filters kan toepassen? Dat snap ik niet uit je vraag. Wat ik weet is dat er ook in Outlook filters bestaan.
Echter heb ik het even geprobeerd met Thunderbird (wat ik standaard gebruik) en daar kan je voor elke account apart, ook voor IMAP, berichten filteren op basis van onderwerp, afzender, body, datum etc. Ik heb het net getest dus weet zeker dat in TB het wel lukt. Voor Outlook kan ik je niet helpen.
Het gaat in dit geval om de IMAP Account in Outlook 2003, waar ik de filters niet kan toepassen. Wel op POP accounts. Ik zal Thunderbird even proberen. Mocht iemand de oplossing voor Outlook 2003 hebben, dan zie ik het graag!