[xs4all] de hele wereld...maar wel incomplete

Pagina: 1
Acties:

• bloodrush
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-01 09:55
Hoi allemaal,

Ik zit hier bij een vriend met het probleem dat hij alles (alle legale zaken) wat hij via newzilla.xs4all.nl binnenhaalt incomplete is. en niet zo'n beetje ook elke file mist ongeveer de helft.

Hij gebruikt de combo nzb en newsbin ook heb ik grabit (met supersearch en zonder gebrobeerd).

Ik heb thuis hetzelfde abbo en we wonen ongeveer 500 meter van elkaar (hemelsbreed). Ik haal alles perfect binnen. Hier en bij mij draaien we exact de zelfde instellingen. Ook vanaf mijn FTP komen bestanden incomplete binnen (als ik rar en pars op mijn ftp zet).

Ik heb de kabels tussen de modem en de pc en de modem en de aansluiting van de telefoon al gecontroleerd. alle programmas al opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt

hebben jullie ideeën waar aan het kan liggen ??

mvg

blood

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:59

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Is het mogelijk om jouw pc eens bij hem aan te sluiten en dan te testen? Dan weet je in elk geval of het iets lokaal op zijn pc is of dat het toch wat verderop zit.
Test sowieso eens de harddisk en het geheugen. Rot geheugen kan voor gekke problemen zorgen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Heeft je vriend een nForce 4 moederboard en de hardware firewall aanstaan? Dat was het probleem bij mijn broer (downloads vanaf websites waren bij hem corrupt).

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Ik denk eigenlijk direct aan slecht geheugen of een kapotte kabel.

Probeer eens met ander geheugen, en eens met andere kabels. Want je ziet niet altijd aan de buitenkant of de kabel beschadigd is of niet,

Verwijderd

bloodrush schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:38:
Hoi allemaal,

Ik zit hier bij een vriend met het probleem .....maar niets helpt
Ik herken dit maar al te goed.. pas nog gehad. een RAADSEL van de bovenste plank.. bleek mijn netwerk aansluiting in de PC.. en ja ook een nForce4 board.. eigenlijk is het nog neit opgelost omdat ik zo lui was de Yukon Ethernet aanlsuiting te gebruiken ipv de nVidia (dual ports op mobo)

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Firewall uitzetten --> probleem opgelost.
Pagina: 1