Tekst in word weergeven maar NIET printen

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 17:31

Stiertje

Beginnend OC'er

Topicstarter
Geachte Office goeroes,

Voor een bedrijf waar ik werk is mij gevraagd een sjabloon te maken met een speciale opmaak. In dit sjabloon moeten een aantal kopjes aangemaakt worden, met daarbij een uitleg wat onder het kopje verstaan moet worden. Het is hierbij echter gewenst dat de uitleg van het kopje NIET tijdens het printen wordt uitgeprint, maar WEL zichtbaar is tijdens het bewerken.

Nu is dus mijn vraag, is het mogelijk om aan tekst een optie mee te geven zodat die tekt zichtbaar is tijdens het bewerken van het document, maar niet zichtbaar is tijdens het printen van dat document.

Een voorbeeld;

Een testkopje
En deze cursieve tekst bevat de informatie over het kopje maar moet niet zichtbaar zijn in de printout

In ieder geval al bedankt voor eventuele reacties.

Groeten,
Bert.

Sig was TE oud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:42
Een comment plaatsen?
(hoewel die op sommige printen ook meekomt).
Anders haalt de gebruiker deze toch weg tijdens het maken/bewerken van het document :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Moet het wel per se in Word, want volgens mij kan je beter een pdf maken die heeft meer restrictie functionaliteit.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^ Sterker nog, misschien wil je het helemaal niet in Word doen, maar in bijv. een (web)CMS. Dat samen met een PDF-output en je hebt een mooi systeem waar mensen niet gaan "spelen" met de opmaak etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)