Toon posts:

AMD mobo's WEL stabiel , veel neptweakers hiero

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dat amd is instabiel gezeik nu helemaal spuugzat , als je een amd systeem niet stabiel kunt krijgen , ben je of heel dom of je bent een neptweaker die niet durft te experimenteren met biossen en drivers en iedereen die er moeite mee heeft dat ie via 4 in 1 moet installeren , die koopt maar mooi een intel die 2 x zo duur is.

en dat veel mensen claimen dat ze bij hun op het werk die systemen niet stabiel kunnen krijgen , terwijl ze bij compwinkels werken notabene , wil alleen maar iets zeggen over de aanwezige kennis in die winkels.

En wat jullie hierop te zeggen hebben scheelt me helemaal niks , 't is maar dat ik het kwijt ben.

En ja ik heb al vanaf de 486 alleen maar amd processoren gehad en dat waren allemaal stabiele systemen. Nu heb ik 2 duron systemen a7v en kt7 raid en ik heb ook veel problemen gehad in het begin maar geen enkel probleem niet op kunnen lossen. Gewoon je hersens gebruiken , daar kom je al een heel end mee (8>

Verwijderd

Ben ik mee eens. 8-)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Jups ben het helemaal met je eens.

Maar ik ben van mening dat je hier niet nog een topic over moet openen, waarin je indirect flamed en waardoor er dalijk weer een enorme flaimwar komt. Keuze van een proc, big deal, maak je niet druk slecht voor je hart. Als iemand zegt dat AMD bout is, laat dat dan lkkr zo. Ga dan niet gelijk terug lopen flamen, laat het gewoon lkkr rusten. En voor Intel liefhebbers precies hetzelfde verhaal.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32
je haalt de woorden uit mijn mond

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 11:42
* actieman is het met darkman eens, maar het is altijd wel sneu als je voor iemand een AMD systeem bouwt en hij is niet 100% stabiel...
(ja soms laat je je wel eens verleiden tot het te snel achterlaten/leveren van systemen)

Dan komen ze weer terug en maak je het wel goed, maar toch is hun vertrouwen in het (voor hun) relatief onbekende merk AMD gedaald.

Ik bedoel: AMD moet gewoon wat meer reclame gaan maken... Dan komen er tenminste newbees de pc winkel binnen die roepen: "Ik wil een nieuwe pc met een AMD processor erin"

naja, het maakt me eigenlijk geen reet uit. Ik gebruik gewoon lekker AMD, ik kan het veel mensen aanraden, maar als ze het niet willen gebruiken: dan niet, even goede vrienden.

I’m not like the OTTERS

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben het er ook mee eens :) Maar ik heb dan ook het idee dat er hier veel mensen zelf een systeem bouwen zonder ENIGE ervaring. Een eigen systeem bouwen is niet moeilijk, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent!

Verwijderd

Darkman heeft wel gelijk!
Het aantal posts wat ik hier lees over intel/amd is echt hoog...en als er nou elke keer verschillende waren.....tja...maar het zijn elke keer dezelfde.... Welke is beter..waarom geen intel....amd is instabiel????

Darkman......Goed zo!

Verwijderd

Staat als een huis, mijn systempje lekker stabiel en crashes zelden.

dualboot met win98se/2kservice pack 1.

:7

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ben ik het helemaal me eens.

Maar wel een aanvulling, het kan ook zijn dat een moederbord een beetje brak is (dus niet de hele lijn), en dat gebeurt wel eens, en dan gaan mensen lopen janken dat alle AMD moederborden van hetzelfde merk en ook andere merken verrot zijn, en dat ook de CPU verrot is. Die mensen gaan te snel denken dat de CPU onstabiel is, en dat is helemaal niet zo.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

'amd' is niet instabiel, maar er zijn genoeg moederborden die niet helemaal lekker functioneren met allerlei combinaties van hardware.

uiteindelijk is alles op te lossen, maar het is toch wel vreemd dat het alleen bij computerhardware geaccepteerd wordt dat je de eerste weken bezig bent het aan de gang te krijgen.

• SSoaker
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

SSoaker

Super-Soaker

Hiero al AMD vanaf 386 (40Mhz) ;)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

mee eens, amd systemen zijn de laatste jaren behoorlijk stabiel. tis alleen soms andere hardware zoals geforce kaarten die soms wat software getweak nodig hebben

ik moet bv nog steeds superbypass uitzetten, anders wil me videokaartje echt niet

en een hoop problemen ligt nog steeds aan windows zelf

trouwens, is intel inmiddels niet instabieler zo langzamerhand? ze maken zoveel fouten :o

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:26
Helemaal mee eens.

Probleem van AMD is dat je vaak een VIA chipset moet nemen. En die VIA dingen hebben vaak nog bugs als ze al in de winkel liggen. Dus de nieuwste drivers voor je VIA.

Bij mijn Abit KT7A (VIA 686B) zijn een paar pagina's gewijd aan "known bugs" met de VIA chipset...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:49

Floor-is

5.2

Dit word ook vast weer een flame.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.