Toon posts:

Telefoons met geld toe met klein beetje moeite

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst, dit is geen spam, ik heb er namelijk niets aan dat jullie op deze link klikken...

Zie hier

Het gaat hier om telefoons i.c.m. een Flexibel Allround abo. Dit abonnement kun je na 6 maanden gratis verlagen naar een Economy. De genoemde bedragen gaan hiervan uit (d.w.z. er is rekening gehouden met de speciale constructie).

Aan het abonnement heb je niets, er zitten geen belminuten bij. Gewoon op tijd omzetten en vervolgens opzeggen. Je krijgt bij deze aanbiedingen EN een gratis telefoon EN geld toe... Zie de berekening als je op een aanbieding klikt.

Aangezien heel veel mensen dit niet weten en als je geen moeite hebt met een extra abo, lijkt me dit prima :) Ik ben zelf voor de 6021 voor 35e gegaan; dat extra abo maakt naast de andere 5 toch niets uit ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh thanx mate. maar da's toch allang oud nieuws? vroegah kon je er zelfs sloten geld mee verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:19:
eh thanx mate. maar da's toch allang oud nieuws? vroegah kon je er zelfs sloten geld mee verdienen.
Voor mij is dit oud nieuws idd... Ik zit al sinds mei 2002 bij TelecomVergelijker (ik werk er nu ook nog). Echter, 90% van Nederland weet dit niet :) Het leek me leuk het hier te melden.

offtopic:
Nogmaals, het enige waar ik iets aan zou kunnen hebben is de extra views die het oplevert en dan nog levert het mij geen extra geld op. Ik wil gewoon niet dat het als spam wordt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Je werkt voor Telecomvergelijker en dan is het GEEN spam? Indirect heb je er wel profijt van, want je werkgever gaat dan wellicht pas later op de fles ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spotmatic schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:24:
Je werkt voor Telecomvergelijker en dan is het GEEN spam? Indirect heb je er wel profijt van, want je werkgever gaat dan wellicht pas later op de fles ;)
offtopic:
Wij verkopen toch niets -> geen spam. Waarom zouden we op de fles gaan?

Ik wil jullie alleen maar helpen, als iedereen mij gaat beschuldigen van spam, laat dan maar lekker zitten :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 23:41
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:25:
[...]

offtopic:
Wij verkopen toch niets -> geen spam. Waarom zouden we op de fles gaan?
Hoewel ik het niet erg vindt dat je de link plaatst, is het toch wel spam want: jullie adverteren wel op jullie site. En elke pageview extra is weer een potentiele klik op zo'n advertentie = meer inkomsten voor de site. En dat jij daar niks van merkt (de extra inkomsten krijgt je baas in het laatje) maakt niets uit.

En ik snap je bedoelingen, maar het mag niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door B-Bandit op 09-02-2006 15:31 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shailesh schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:31:
[...]

Hoewel ik het niet erg vindt dat je de link plaatst, is het toch wel spam want: jullie adverteren wel op jullie site. En elke pageview extra is weer een potentiele klik op zo'n advertentie = meer inkomsten voor de site. En dat jij daar niks van merkt (de extra inkomsten krijgt je baas in het laatje) maakt niets uit.

En ik snap je bedoelingen, maar het mag niet :P
Wij krijgen betaald per view, niet per click... En met 1.5M views per maand maken die paar honderd extra echt niet uit hoor.

Ach, ik had het ook wel kunnen weten. Ik wil alleen maar helpen, zeg even eerlijk dat ik er werk, word ik weer beschuldigd van spam. Had ik dat beter niet kunnen zeggen dus :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 12:07
Boland,

kijk naar de smilies. Ze zitten met je te dollen omdat je achter elkaar blijft zeggen dat het geen spam is.
Ik heb al vaker van deze constructies gehoord en het schijnt goed te werken ook, maar heb er zelf absoluut geen ervaring mee.
Ik ga zeker even kijken hoe het in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NielsOveres schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:33:
Boland,

kijk naar de smilies. Ze zitten met je te dollen omdat je achter elkaar blijft zeggen dat het geen spam is.
Ik heb al vaker van deze constructies gehoord en het schijnt goed te werken ook, maar heb er zelf absoluut geen ervaring mee.
Ik ga zeker even kijken hoe het in elkaar steekt.
Momenteel ben ik vrij prikkelbaar, heel erg prikkelbaar zelfs... Ik zie dat dus even niet :) (Ja weinig slaap gehad laatste paar nachten).

Het werkt idd goed, heb het zelf al een keer of 7 gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 12:07
Ik heb even zitten kijken, maar probleem is dat ik heel specifiek naar bepaalde telefoons zoek.
Overigens ga ik pas over een jaar weer over op een nieuw abonnement, maar toch.
Het idee voor de meeste mensen is in iedergeval wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ja, natuurlijk is het opzich een mooie constructie, maar het is niet voor alle mensen weggelegd. Je moet namelijk goed je abonnement in de gaten houden. Als je niet op tijd opzegt ben je de lul, of als je hem niet op het juiste moment omzet, scheelt dat ook weer. Waar je met sommige providers ook op moet letten, is het aantal abonnementen. Want sommige doen moeilijk over een 2e abonnement. Dan kan het lastig zijn als je nog een abonnement bij deze wil.
Maar ik ben meer een voorstander van goedkope abonnementen. Zo was er laatste Orange 32.50 voor 3 euro ofzo. Dat is echt heel goedkoop, en dat abonnement zou je kunnen financieren met het geld dat je bij deze constructie overhoudt. Dus in principe, als je het goed doet, kan je gratis bellen, met een gratis telefoon. Don't we just love internet :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door B-Bandit op 09-02-2006 15:49 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shailesh schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:48:
Ja, natuurlijk is het opzich een mooie constructie, maar het is niet voor alle mensen weggelegd. Je moet namelijk goed je abonnement in de gaten houden. Als je niet op tijd opzegt ben je de lul, of als je hem niet op het juiste moment omzet, scheelt dat ook weer. Waar je met sommige providers ook op moet letten, is het aantal abonnementen. Want sommige doen moeilijk over een 2e abonnement. Dan kan het lastig zijn als je nog een abonnement bij deze wil.
Maar ik ben meer een voorstander van goedkope abonnementen. Zo was er laatste Orange 32.50 voor 3 euro ofzo. Dat is echt heel goedkoop, en dat abonnement zou je kunnen financieren met het geld dat je bij deze constructie overhoudt. Dus in principe, als je het goed doet, kan je gratis bellen....
Je krijgt van KPN autom. abo-advies, dus het wordt sowieso wel omgezet. Opzeggen moet je bij elk abonnement. Je kunt je reggen op TV en vervolgens aangeven dat je dit abo hebt; je krijgt dan x maanden van te voren een melding dat je je abo moet opzeggen :).

En dat gratis bellen doe ik al bijna 3 jaar :) Bijna gratis dan...

Bij elke provider kun je sowieso een 2e abo afsluiten, bij KPN zelfs 3.

Orange 32.50 kan ook gratis hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:50:
[...]

Je krijgt van KPN autom. abo-advies, dus het wordt sowieso wel omgezet. Opzeggen moet je bij elk abonnement. Je kunt je reggen op TV en vervolgens aangeven dat je dit abo hebt; je krijgt dan x maanden van te voren een melding dat je je abo moet opzeggen :).

En dat gratis bellen doe ik al bijna 3 jaar :) Bijna gratis dan...

Bij elke provider kun je sowieso een 2e abo afsluiten, bij KPN zelfs 3.

Orange 32.50 kan ook gratis hoor ;)
Owja...nieuwe regel tegenwoordig toch? Men moet ruim van te voren de mogelijkheid krijgen op te zeggen. Stilletjes verlengen mag niet meer. Das mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shailesh schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:54:
[...]

Owja...nieuwe regel tegenwoordig toch? Men moet ruim van te voren de mogelijkheid krijgen op te zeggen. Stilletjes verlengen mag niet meer. Das mooi :)
Dat is geen nieuwe regel hoor... Je kunt vandaag een abo afsluiten en hem morgen opzeggen, per de einddatum van je contract uiteraard. Een abo wordt nog steeds telkens met 1 maand verlengd; niet meer met 1 jaar, zoals eerder wel zo was. Hiermee was je denk ik in de war :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Volgens de GoT policy wordt dit toch echt gezien als spam. We kunnen moeilijk dit topic niet sluiten en anderen wel omdat jij zegt een goede bedoeling te hebben. Dit betekent echter niet wij je als spammer aanzien.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom dan... Mag je hier dan helemaal geen links plaatsen? Als ik er niet had gewerkt en iemand anders had het gepost, was het geen spam? Ik denk, ik meld het even netjes dat ik er werk, zodat daar geen onduidelijkheid over bestaat.

Beetje jammer... Ik probeer serieus mensen te helpen door iets te vertellen wat heel veel mensen nog niet weten. Ik wil hier ook wel vragen beantwoorden, lijkt me toch geen probleem?

Ik snap jullie enigszins ook wel, maar ik zie nu even niet waarom het spam zou zijn. Het levert mij geen $$ op, mijn baas wellicht een paar honderd views extra.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 10:58
Shailesh schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:54:
[...]
Stilletjes verlengen mag nog steeds, er is wel sprake van dat er in de toekomst een wet komt die stilzwijgende verlenging met een x aantal maanden, of langer verbiedt. Stilzwijgende verlenging voor onbepaalde tijd, i.c.m. een opzegtermijn van 3 maanden (gebruikelijk in de telecom) zorgt er echter nog steeds voor dat als je pas op de einddatum van je contract opzegt, je 3 maanden extra abo krijgt (en moet betalen).

Even over de toestellen, Motorola staat vrij prominent in de lijst met 3 erg goedkope toestellen, die zijn echter ook EXTREEM slecht (mijn mening). Dan kan je VEEL beter een Nokia 11** of een SE 290 nemen hoewel ik die toestellen zelf nog wat té basic vind (met name de nokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rrob schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:12:
[...]

Stilletjes verlengen mag nog steeds, er is wel sprake van dat er in de toekomst een wet komt die stilzwijgende verlenging met een x aantal maanden, of langer verbiedt. Stilzwijgende verlenging voor onbepaalde tijd, i.c.m. een opzegtermijn van 3 maanden (gebruikelijk in de telecom) zorgt er echter nog steeds voor dat als je pas op de einddatum van je contract opzegt, je 3 maanden extra abo krijgt (en moet betalen).

Even over de toestellen, Motorola staat vrij prominent in de lijst met 3 erg goedkope toestellen, die zijn echter ook EXTREEM slecht (mijn mening). Dan kan je VEEL beter een Nokia 11** of een SE 290 nemen hoewel ik die toestellen zelf nog wat té basic vind (met name de nokia).
Ik heb de 6021, die is niet echt basic (met BT & IR o.a.)... Die is idd niet met geld toe, maar je kunt ook niet alles hebben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Slotje vergeten :x

Zie: Eggy in "Telefoons met geld toe met klein beetje ..."

[ Voor 68% gewijzigd door Eggy op 09-02-2006 16:16 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60