Toon posts:

Uitvallend Beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb net als anderen hier ook een probleem met een uitvallend beeldscherm, mijn probleem is alleen net anders waardoor ik geen antwoord bij de anderen heb kunnen vinden, vandaar een nieuw topic.

Het probleem is dat bij bepaalde spellen (CS , civilization 4) mijn beeldscherm na een tijdje spelen (varieert van 1 minuut tot een uur) uitvalt en alleen weer aan wil wanneer ik mijn computer opnieuw opstart. Het rare is dat het tot nu toe alleen bij deze 2 spelen gebeurt, bij al mn andere spellen waarvan de nieuwste call of duty 2 is gebeurt het nooit. Wat me de laatste tijd ook is opgevallen is dat hoe langer mijn computer al aan staat des te langer ik kan spelen voordat het beeldscherm uitvalt. Mn videokaart heeft de nieuwste update.
Iemand enig idee hoe het komt?

Specs:

Asus A8n5x
Amd athlon 64 3200+
Sapphire x700 pro 256 mb
2x 512 mb ddr400 (dual channel)
Asus 360 Watt voeding
N.B. Mn beeldscherm is vrij oud, jaartje of 7 volgens mij. (CRT)

Laat het me weten als ik wat specs vergeten ben

Verwijderd

1. Refresh Rate probleem
2. Te zwakke voeding (hoewel me dat wel een beetje raar zou lijken, 360 watt zou genoeg moeten zijn voor zo'n systeem.

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-07 02:12

LordofWhatever

Uuhhh....?

gebeurt het ook met een ander scherm op dezelfde pc?
gebeurt het ook met hetzelfde scherm op een andere pc?

omdat je zegt dat het alleen bij bepaalde spellen gebeurd, lijkt het me niet waarschijnlijk dat het aan je scherm ligt, maar je weet maar nooit. het kan aan je graka op de drivers daarvan liggen. kijk 'ns of het met een andere graka ook gebeurt. voeding lijkt me niet het probleem.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Verwijderd

Topicstarter
Met een ander beeldscherm heb ik het probleem niet gehad, maar toen ik dat uitprobeerde heb ik niet al te lang gespeeld en stond mn computer al een tijdje aan, dit moet ik dus nog een keertje proberen.
Het verwisselen van grafische kaarten heb ik nog niet geprobeerd, dus dat zal ik ook nog doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 15:46 ]