[WinXP pro] pc luidspreker uit ?

Pagina: 1
Acties:

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik heb een vreemd probleem met mijn HP laptop. Als ik bij de volume regeling kijk dan zie ik dat de pc-luidspreker uit staat. Kan hem ook niet aanzetten hij is grijs zeg maar ... je kan er niets mee. Maar het volume doet het gewoon :? Tenminste systeemvolume en een cd'tje in windows mediaplayer. Maar wil ik een dvd afspelen met windows mediaplayer (ik weet het = niet ideaal maar toch) dan hoor ik geen geluid ... wel beeld. Wat kan dit zijn ?

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Tja, je laptop zal geen pc speaker hebben, enkel ingebouwde speakers die werken op je geluidskaart.

Media player speelt standaard geen dvd's af met geluid, enkel beeld, daar zal je een dvd codec voor moeten aanschaffen of een programma zoals VLC moeten downloaden (zie www.videolan.org)

[ Voor 4% gewijzigd door Ye Greate'96 op 09-02-2006 19:34 ]

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ye Greate'96 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:33:
Tja, je laptop zal geen pc speaker hebben, enkel ingebouwde speakers die werken op je geluidskaart.

Media player speelt standaard geen dvd's af met geluid, enkel beeld, daar zal je een dvd codec voor moeten aanschaffen of een programma zoals VLC moeten downloaden (zie www.videolan.org)
Okey zal het daar wel aan liggen ... naja heb nu powerdvd geinstalleerd en nu werkt het prima :)