PC --> TV (zonder SCART)

Pagina: 1
Acties:

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-08 13:27

Goverman

not loaded

Topicstarter
Hoi allen,

Ik heb een PC, met werkende TV-out. Ik heb een videorecorder met een SCART in en een SCART uit en uiteraard een TV-kabel in en TV-kabel uit. Ook heb ik een TV, zonder SCART-aansluiting, maar met alleen een TV-kabel aansluiting. De vraag is nu: kan ik de beelden van mijn PC op mijn TV krijgen, al dan niet met behulp van de videorecorder? Is er eventueel een verloopkabel van SCART naar TV-kabel?

De videorecorder is van Aiwa en heeft het typenummer HV-FX5200z (en komt uit +/- 2000)

Alvast bedankt!!

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 10:20
TV out is meestal composiet (tulp), voor je tv kun je een scartblok met aan de andere kant composiet aansluitingen kopen..

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
Er zijn allerlei kabeltjes te koop om van tv-out naar scart te gaan.
Mijn video heeft een knopje "av" op mijn afstandbediening zitten, hiermee selecteer ik het scart-in kanaal van mijn video. Dit kanaal kan ik vervolgens over de normale antenne kijken op mijn tv. (moet eerlijk gezegd bekennen dat ik dit nooit gecheckt ben, maar het lijkt me zo logisch)

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-07 23:02
wat c bass zegt is waar.
je knoopt je pc aan je video-recorder (scart ingang, met evt verloopje) en selecteert vervolgens de ingang av of soms au.

vervolgens bekijk je het videokanaal op je tv, en zie je wat je pc uitstuurt.

[ Voor 3% gewijzigd door Meester_J op 09-02-2006 16:24 ]