Toon posts:

[Alg] Maakt de volgorde van iconen in de systray uit? *

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje, tenminste als dit een probleem is :

De actieve iconen rechts onder in beeld starten elke x in een andere volgorde op ?!

Nu weet ik niet of dit schadelijk is maar als je geluid neemt, is std. dus hoor helemaal rechts te staan maar staat elke x weer ergens anders waar die zin in heeft ? Alles wordt wel dus wel geopend maar telkens in een andere volgorde en dan bedoel ik een hele andere volgorde ...

Is dit erg ??

Greetz Hazzard !

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Volgorde maakt niks. Tis maar net welke iets eerder klaar is met laden :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Vriend van mij heeft zelfde systeem en staat alles weer op zelfde volgorde, kijk is toch raar dat Norton 2006 sneller klaar is als bijv. Veilig hardware verwijderen ?! Als ik vervolgens MSN open is het soms ook zo dat die er ergens tussen komt te staan terwijl die als laatst geopend is ?!?!

Geen suggesties meer ???

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 16:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm jammer, zijn er misschien nog meer mensen die willen reageren ?!?!

Groet Hazzard

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij alstublieft vertellen hoe ik het in windows zelf kan oplossen ???

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50
Dat kan niet, dat ligt dus aan de volgorde waarin de programma's klaar zijn met laden.

Trouwens, waar jij het over hebt heet de system tray of systray, dat is niet hetzelfde als de taakbalk. En om op je originele vraag terug te komen: nee, het is niet erg of schadelijk dat ze steeds in een andere volgorde laden.

Dus, waarom wil je het oplossen? En waarom moet het in windows? Er zijn zat 3rd party programma's (zoek eens in google op 'system tray change order' ofzo).

[ Voor 48% gewijzigd door sewer op 10-02-2006 21:52 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Titel heb ik drastisch aangepast, zie ook de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan WOS.

Zie verder (m.n. het eerste deel van) [rml]sewer in "[ Alg] Maakt de volgorde van iconen in de..."[/rml]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zoals sewer al aangaf, de ene keer is dit eerder klaar en de andere keer is dat sneller klaar. Zo staat bij mij de ene keer Sunbelt Kerio Personal Firewall eerst, en de andere keer NOD32 eerst, niks om je zorgen om te maken hoor :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx ! Ik hoef me er dus verder niet druk over te maken.... :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het is maar waar je je druk over kan maken :D Volgorde maakt geen ruk uit, voor niks niet. Dat je er überhaupt op let vind ik al een beetje overdreven ;)

The devil is in the details.

Pagina: 1