Stom voorbeeld
Nu lijkt dit "taalgebruik" steeds vaker gebruikt te worden, met (imho) het excuus dat betreffend poster dislectisch is (tog, ff, geen interpunctie, normaal regel/alinea gebruik etc). Natuurlijk een beter milieu begint bij jezelf en ik probeer mijn nederlands hier op GoT op een redelijk niveau te houden (behalve als ik dronken ben, maar daar is HK voor
).
Zojuist kwam ik weer een slotje tegen op een topic, nieuwschierig als ik ben toch maar even de history van de TS bekeken. Van alle topics die hij had geopend, was er geen enkele meer open. Het valt mij erg op dat deze poster in kwestie een grote rode lijn door al zijn topics heeft lopen.. taalgebruik en interpuncties ontbreken volledig.
Goed, mijn vraag.. Lijkt deze manier van schrijven "populair" te worden of dergelijke? Mischien dat ik er meer op let, maar ik zie meer en meer topics die (voor mij) nagenoeg onleesbaar zijn. Voorzie ik een sobere toekomst waar de search alleen slotje-topics geeft met "breezah-taal" geschreven vage topics of ben ik nu een echte doemdenker? Moet er een aanpassing komen op de moderatie van zulke posts/topics?
voor mij taalgebruik, ik zei dus al dat ik "probeerde het redelijk te houden"
Goed, iedereen kent dus wel zo'n soort topic die ook nog binnen het uur weer gesloten is. Nu had ik dit weekend wat kleine problemen met mijn 2de PC, via de search toch maar eerst wat informatie achterhalen. Met elke search-opdracht kom ik nu wel zo'n soortgelijk topic tegen, welke buiten wat posts over zijn taalgebruik een uiteindelijk slotje ontvangen.dus ik zit net ff CS te spele met maat van me opeens poef pc uit. ik hiereen en possie maken en op de laptop van mn pa ff verdergamen vet kut laptop met bagger kaart en lage frames stom ding is maar van zn werk
ik ga later pc opneiuw starte krijg ik wat vaage biepies te hoore verder nix. HELP PLZ!!!
Nu lijkt dit "taalgebruik" steeds vaker gebruikt te worden, met (imho) het excuus dat betreffend poster dislectisch is (tog, ff, geen interpunctie, normaal regel/alinea gebruik etc). Natuurlijk een beter milieu begint bij jezelf en ik probeer mijn nederlands hier op GoT op een redelijk niveau te houden (behalve als ik dronken ben, maar daar is HK voor
Zojuist kwam ik weer een slotje tegen op een topic, nieuwschierig als ik ben toch maar even de history van de TS bekeken. Van alle topics die hij had geopend, was er geen enkele meer open. Het valt mij erg op dat deze poster in kwestie een grote rode lijn door al zijn topics heeft lopen.. taalgebruik en interpuncties ontbreken volledig.
Nu ben ik niet 100% thuis in dislectie, maar dit lijkt mij een gevalletje "te lui om te typen, ik wil gewoon antwoord" style van schrijven.maar nu zit daa wel een vga en zo andere op kan er ff nie op komen
Goed, mijn vraag.. Lijkt deze manier van schrijven "populair" te worden of dergelijke? Mischien dat ik er meer op let, maar ik zie meer en meer topics die (voor mij) nagenoeg onleesbaar zijn. Voorzie ik een sobere toekomst waar de search alleen slotje-topics geeft met "breezah-taal" geschreven vage topics of ben ik nu een echte doemdenker? Moet er een aanpassing komen op de moderatie van zulke posts/topics?
voor mij taalgebruik, ik zei dus al dat ik "probeerde het redelijk te houden"
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2006 13:11 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.