Mijn iPod 4G doet het niet meer en moet dus gerepareerd worden. Nu is het zo dat ik mijn iPod in juli 2004 gekocht heb en al eens in mei 2005 heb laten repareren door Apple. Bij Apple is het dus zo dat je 1 jaar garantie hebt en na een reparatie door Apple nog 90 dagen garantie op die reparatie. Mijn garantie is dus afgelopen. Nu heb ik ook wel topics gelezen dat je bij de winkel aan kunt vechten dat je 2 jaar garantie hebt op electrische apparatuur, maar van wat ik gelezen heb heeft niemand ook daadwerkelijk die 2 jaar garantie gekregen, bovendien is mijn iPod geimporteerd uit Hong Kong.
Dus ben ik op zoek gegaan naar externe partijen die iPods repareren. Daarbij ben ik gekomen op www.ipodrepair.nl en www.repod.nl / www.ipodreparatie.nl (zelfde site.) Ik vroeg me af hoe betrouwbaar deze sites (winkels) zijn. Op ipodrepair staat netjes adres (ergens in Zeeland veel te ver weg
) en kvk nummer, maar van repod.nl kan ik de adresgegevens niet vinden hoewel deze site wel vaak is genoemd op tweakers.
Ik heb ook beide sites een mailtje gestuurd en van repod.nl heb ik nog niks teruggekregen en in het mailtje van ipodrepair.nl staat dat het laten vervangen van mijn harddisk ong. 140 euro kost incl. verzendkosten etc. Een stuk goedkoper dan bij Apple laten repareren dus (waar je beter gewoon een nieuwe kunt kopen.)
Heeft iemand ervaringen met deze bedrijven of kent er iemand nog meer iPodrepareerwinkels? Het liefst in de buurt van Delft waar ik zelf even langs kan gaan.
Dus ben ik op zoek gegaan naar externe partijen die iPods repareren. Daarbij ben ik gekomen op www.ipodrepair.nl en www.repod.nl / www.ipodreparatie.nl (zelfde site.) Ik vroeg me af hoe betrouwbaar deze sites (winkels) zijn. Op ipodrepair staat netjes adres (ergens in Zeeland veel te ver weg

Ik heb ook beide sites een mailtje gestuurd en van repod.nl heb ik nog niks teruggekregen en in het mailtje van ipodrepair.nl staat dat het laten vervangen van mijn harddisk ong. 140 euro kost incl. verzendkosten etc. Een stuk goedkoper dan bij Apple laten repareren dus (waar je beter gewoon een nieuwe kunt kopen.)

Heeft iemand ervaringen met deze bedrijven of kent er iemand nog meer iPodrepareerwinkels? Het liefst in de buurt van Delft waar ik zelf even langs kan gaan.
http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!