Toon posts:

Welke laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar ik ben al een aantal weken aan het zoeken naar een laptop. Echter zie ik zo onderhand door de bomen het bos niet meer. Daarom wil ik jullie hulp vragen!

Ik ben op zoek naar laptop zo rond 1000 euro. Daar kan je een leuk systeem voor halen!

Maar wat zijn jullie keuzes?

Ik zat zelf te denken aan minimaal:
512 MB geheugen
128 MB video geheugen NIET Shared
Ingebouwd wifi

dat zijn mijn eisen. Kunnen jullie me helpen met een goede keus?

bvd _/-\o_

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ík weet niet of ik dit hier mag plaatsen' Waarom doe je 't dan? Lees eerst de FAQ :)

Wat wil je er mee?

Wil je er alleen mp3's mee afspelen of wil je erop gamen?
Wil je erop gaan tekstverwerken of keihard gaan videobewerken...?

Als je dat opgeeft kunnen we er iets meer mee alhoewel je topic denk niet lang openblijft!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Misschien eerst een aantal geschikte kandidaten zoeken en dan als je tussen die twijfelt om hulp vragen. Als je al weken aan het zoeken bent dan moet je al enig idee hebben wat er te koop is.

Verwijderd

Waarom moet je een videokart hebben met 128MB ? Ga je veel 3d renderen met grote textures, dan lijk het me ook wel zo slim om ook een snelle GPU te neme.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
een apple iBook, alleen die heeft maar 32 mb video, maar als voordeel is ie lekker licht

PSN: djmurcielago

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-02 23:27

jurma

simply connecting...

Zeg eerst eens even wat je er mee wilt gaan en welke je zelf al op het oog hebt.
2 van de 3 eisen is tegenwoordig standaard, dit is namelijk 512mb en wifi. Dus maak zelf eerst een lijstje met laptops met je eis van de videokaart.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:31:
Waarom moet je een videokart hebben met 128MB ? Ga je veel 3d renderen met grote textures, dan lijk het me ook wel zo slim om ook een snelle GPU te neme.
Dat lijkt mij ook, en in dat geval hoop ik voor je dat je budget rekbaar is

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad.

Maar het moet een allround apparaat zijn. Ik wil van alles een beetje ermee gaan doen.

Ik heb inderdaad al wat kandidaten:
Fujitsu Siemens AMILO A-1655G
Sony VGN-FS315M
Toshiba M70-147
MAXDATA ECO 4100 ZW High
HP nx6125
HP Pavilion dv5041EA

MIsschien dat jullie nog leuke kennen, maar is zo een beetje mijn idee

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-02 10:20

reaL_G

G

als ik jou was zou ik ff wachten, doe ik zelf ook,

heb net de nwe asus gezien, met intel CORE DUO T2500 (4MB L2 cache)
2Gig werkgeh, 100GIG HD, 15inch Sxga scherm ATI x700 128MB (of Nvidea met Hypermemory, dus gedeeld geheugen wel 256MB ) enz....

prijs was 2200 euro. (redelijk toch voor duo)

maar ik wacht tot der een betere videokaart in zit. want die van Nvidea met die 256MB is maar 64 MB werkelijk geheugen de rest is shared van je werkgeh. ) en die van Ati is maar 128MB (wel werkelijk)

oh soory ik zie nu dat je richtprijs 1000 euro is.
dat zal dus geen topmodel van een serie zijn.
persoonlijk zou ik gaan voor een topmodel deze gaan langer mee.

ik heb 2,5 jaar een topmodel gekocht (ASUS L3800CE) , en hij kan nu nog goed mee, ik kan er bijna nog alles op draaien. acad adobe CS2 enz...

[ Voor 25% gewijzigd door reaL_G op 09-02-2006 13:00 ]

GiTS

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit is niet de manier om een dergelijk topic te openen :)

Kijk voortaan in Notebook Best Buy Guide 2005.1: Inleiding en naar Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? om te weten wat we van een dergelijke topic verwachten

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.