Bestaat er ook een Windows Media Centre waarin een versterker is ingebouwd? Of dat het twee losse aparaten (media centre en versterker) zijn maar qua design wel één geheel vormt?
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:34:
Waarom zou je dat willen? De versterker zit toch veelal in de speakerset?
Ontopic: Ik denk niet dat je dat gaat vinden. Is ook niet handig: wil je een nieuwe amp, moet je ook je media center vervangen.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Ja, maar misschien zijn er modellen die dus in 2 losse delen zijn. Zoiets als je nu een dvd-speler en een receiver hebt. Ik vind het namelijk niet mooi als je 2 verschillende componenten gebruikt.deepspace schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:16:
[...]
Ontopic: Ik denk niet dat je dat gaat vinden. Is ook niet handig: wil je een nieuwe amp, moet je ook je media center vervangen.
Misschien een ideetje voor een uitvinder om een 'versterker-unit' voor zo een media-centre te ontwikkelen.
Enne zeg nou zelf: de meeste mensen doen langer met hun versterker dan hun pc (aangezien die sneller 'veroudert')
Ik heb het dan wel over mensen die hun versterker 'normaal' gebruiken.
[ Voor 23% gewijzigd door cc12 op 09-02-2006 15:33 ]
Misschien actieve speakers gebruiken?cc12 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:27:
[...]
Ja, maar misschien zijn er modellen die dus in 2 losse delen zijn. Zoiets als je nu een dvd-speler en een receiver hebt. Ik vind het namelijk niet mooi als je 2 verschillende componenten gebruikt.
Misschien een ideetje voor een uitvinder om een 'versterker-unit' voor zo een media-centre te ontwikkelen.En dan bedoel ik een interne unit binnen in de media-centre
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
* Murcielago de echte tweakert is niet vies van een beetje casemodding
Je zou denk ik wat moeten knutselen denk ik.
Of je moet een computercase vinden die erg op een versterker lijkt, of andersom.
Ook zijn er genoeg speakersystemen die alleen een extern kastje voor volumecontrole e.d. hebben.
Je zou denk ik wat moeten knutselen denk ik.
Of je moet een computercase vinden die erg op een versterker lijkt, of andersom.
Ook zijn er genoeg speakersystemen die alleen een extern kastje voor volumecontrole e.d. hebben.
[ Voor 91% gewijzigd door Murcielago op 09-02-2006 15:35 ]
PSN: djmurcielago
Raar dat fabrikanten daar nog niet op zijn gekomen.
Je kan je versterker en/of computer toch volledig uit het zicht plaatsen? Wat is dan het probleem?
Pagina: 1