Toon posts:

Webmessenger popups werken niet? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey allemaal!

Ik heb een vraag over webmessenger of e-messenger. Ik ben op werk en kan geen gewone msn draaien (misschien weet iemand hier al een oplossingn voor, dan is het probleem al opgelost). Maar nu draai ik webmessenger of e-messenger. Hierbij krijg ik geen meldingen meer dat asl iemand zich aanmeld of ik een nieuw emailbericht krijg. Is dit op te lossen, het staat namelijk wel in de opties (vind ik helemaal niet bij webmessenger) van e-messenger, het aanzetten van popups, maar ik krijg ze gewoon niet. Ideeen wat ik dan wel ergens moet veranderen?? Liefst bij webmessenger, e-messenger kan ook.

Alvast hartstikke bedankt! _/-\o_

Ivo.

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:10
dat je geen gewonne messenger kunt draaien zal wel ermee te maken hebben dat dit niet van je baas mag en dat hij de poorten voor msn messenger geblokt heeft. met emessenger kan ik je verder niet mee helpen dit heb ik zelf nog nooit gebruikt.

Groetjes

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke browser gebruik je; is er geen popupblokker actief? Kun je andere popups wel zien? :) Ik pas je topictitel nog even aan

Webmessenger > Webmessenger popups werken niet? *

[ Voor 23% gewijzigd door Spider.007 op 09-02-2006 11:56 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik hier Internet Explorer 6, zie niet echt een popup blocker actief, en die popup die jij me net geeft kan ik gewoon zien. Dus....

Verwijderd

Das een vaker voorkomend probleem. Je kan het aanzetten, maar met een beetje pech word het met de eerste of beste update van een virusscanner of spamfilter weer aangezet.

Download daarom popmessenger maar es, die gebruik ik zelf ook, werkt toppie!

Gr,

Verwijderd

Topicstarter
maar dat popmessenger werkt alleen in bedrijf zelf via netwerk, of kan ik daar ook met msn-en naar vrienden die thuis zitten bijvoorbeeld....???
Pagina: 1