Ik heb een pc van een vriend hier liggen waarvan de windowsinstallatie helemaal gaar geworden is. Ik wilde deze direct formatteren, maar hiervoor moest ik wel wat data bewaren. Het kopieren / plakken in windows werkte allemaal niet meer maar ik kwam er achter dat kopieren in dos nog wel werkte.
Nou heb ik dos maar mondjesmaat meegemaakt en dus even hier gezocht en kwam ik tot de volgende dingen:
xcopy c:\backup\*.* F:\Backup\*.* /E
deze commando werkte gewoon. Het probleem nu echter is dat ik ook bestanden wil kopieren uit bijvoorbeeld de mijn documenten map (die kan niet kopieren naar de backup map)
dus ik dacht
xcopy c:\documents and settings\user\mapnaam\*.* F:\Backup\*.* /E
Hierbij krijg ik echter terug Ongeldig aantal parameters. Blijkbaar is de syntax toch niet helemaal goed.
Iemand enig idee at wat ik fout typ hier
Nou heb ik dos maar mondjesmaat meegemaakt en dus even hier gezocht en kwam ik tot de volgende dingen:
xcopy c:\backup\*.* F:\Backup\*.* /E
deze commando werkte gewoon. Het probleem nu echter is dat ik ook bestanden wil kopieren uit bijvoorbeeld de mijn documenten map (die kan niet kopieren naar de backup map)
dus ik dacht
xcopy c:\documents and settings\user\mapnaam\*.* F:\Backup\*.* /E
Hierbij krijg ik echter terug Ongeldig aantal parameters. Blijkbaar is de syntax toch niet helemaal goed.
Iemand enig idee at wat ik fout typ hier