[iPod] Vaag icoon (batterij) en loopt vast*

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofyan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 00:55
Beste mede Tweakers,

Na een tijdje op de website van apple te hebben gekeken kan ik concluderen dat ik het antwoord op mijn vraag niet weet. Het probleem zit hem in een apple mini. Hij geeft zo'n 'sad' icoontje weer. Dit betekent in feite dat hij gerestored moet worden. Echter de mini wordt niet door de pc herkent. Een harde reset wilt niet werken en ten tweede kan ik hem ook niet in diskmode zetten. Daarboven op komt nog eens bij dat er een vaag icoontje verschijnt, zie plaatje. Ik weet niet wat dit icoontje betekend maar het zou kunnen zijn dat die Ipod naar de knoppe is. Weten jullie wat er aan de hand is ?

Greetz and thnx
Sofyan

Afbeeldingslocatie: http://www.quickhelp.nl/clients/sofyan/iPodIcoon.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 22:30

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Ik zal hem eens goed opladen, dit icoontje geeft aan dat hij best wil resetten maar wel op de netstroom.

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:14
Dat icoontje geeft normaal aan dat ie aan het laden is. Als je de iPod aan het gebruiken bent en tegelijk aan het laden bent, staat dat icoontje ook als miniatuur rechts bovenin.

[ Voor 53% gewijzigd door Liegebeest op 09-02-2006 10:18 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
heb je al geprobeerd om hem eens op een Apple aan te sluiten? Wie weet dat 'ie daar wel herkent wordt?

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofyan
Thnx voor de snelle replies,

Stom van de dat ik dat niet heb gezien, wat een schande... maar goed.
Zeg hebben jullie ook enig idee waarom ik dat niet krijg wanneer ik gebruik maak van een netstroom adapter. Alleen als ik hem via USB aansluit via de pc krijg ik dat. De adapter heeft trouwens een firewire aansluiting ( misschien dat dat het verschil maakt ). Op de pc laat ie dus wel dat icoontje zien.

Thnx again

@Demon_Eyez:
Nope ik heb geen apple tot mijn beschikking, maar ik zal t proberen bij een vriend van misschien dat dat helpt. Thnx

[ Voor 19% gewijzigd door Sofyan op 09-02-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 07:38
Ik heb dat sad icoontje ook, en als je hem dan aansluit op je compu krijg je idd dit tekentje. Ik denk zelf eigenlijk dat de harde schijf gecrashed is, heb die lijst op de site van Apple al meerdere malen doorlopen zonder succes. Maarja dat is wel bij een iPod 4g en jij hebt een mini zonder harde schijf.

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 13:48
een mini zonder harde schijf :?

bestaat dat? <= noemen ze nano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofyan
Thnx for alle replies

en ja de mini heeft een harde schijf.
Nou dat ding zit nu dus al pakweg 11 uur aan mn pc aangesloten maar geen verschil.
Of dat ding is stuk of ik ben gewoon dom bezig. Ik denkt dat t eerste is :+ .

Thnx voor alle reacties.

Sofyan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier zelfde probleem. Als ik de iPod gebruik totdat de accu 'leeg' is ("battery depleted" op display) en het apparaat dan aan de USB-kabel hang, krijg ik hetzelfde te zien als op je fotootje: oplaad-icoon, maar dan stilstaand.

Om dat op te lossen hang ik de iPod aan de netstroom-adapter en dan laadt hij gewoon netjes op. Maar dat is wel goed waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 03:12

SgtStrider

Fractal Switchover!

Tipje;

- iPod leeg laten lopen, dus van de lader en alles afhalen
- USB kabel aansluiten aan pc na leeggelopen te laten zijn geweest geworden etc.
- iPod recovery tool, updaten en herstellen
- done

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofyan
HAha ja probleem is dat ik niet kan opladen via de netadapter. Ik zie alleen dat icoontje als ik hem aansluit op de pc via usb.

Wat betreft die stappen-plan van je, SgtStrider.
Hoe kan ik dat ding leeg laten lopen ik kan nie eens afspelen. Hij valt vanzelf gewoon uit omdat je tog nix ermee kan doen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-10 09:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sofyan schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:49:
HAha ja probleem is dat ik niet kan opladen via de netadapter. Ik zie alleen dat icoontje als ik hem aansluit op de pc via usb.

Hoe kan ik dat ding leeg laten lopen ik kan nie eens afspelen. Hij valt vanzelf gewoon uit omdat je tog nix ermee kan doen. :?
Kan goed zijn dat er nog steeds opgeladen wordt ook als dat icoon niet zichtbaar is hoor, ik zou em gewoon es een paar uurtjes aan de lader hangen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 03:12

SgtStrider

Fractal Switchover!

Sofyan schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:49:

Als dat icoon in beeld blijft, heb je een vastloper. Het icoon is zichtbaar op een LCD, dus trekt het de accu leeg. Op een gegeven moment is hij helemaal leeg (wanneer het LCD compleet uitvalt ?), en kun je hem aansluiten. Normaal werkt een reset ook, maar in jouw geval blijkbaar niet.

Als je nog andere problemen hebt met je iPod, stuur ff mailtje naar info@cardservices.nl. Card Services is de officiele technische dienst van Apple producten voor garantie. Als het probleem niet opgelost wordt komt hij altijd daar terecht.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Ik pas nog even de titel aan, zodat deze het onderwerp van het topic beter omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofyan
SgtStrider schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 00:40:
[...]

Als dat icoon in beeld blijft, heb je een vastloper. Het icoon is zichtbaar op een LCD, dus trekt het de accu leeg. Op een gegeven moment is hij helemaal leeg (wanneer het LCD compleet uitvalt ?), en kun je hem aansluiten. Normaal werkt een reset ook, maar in jouw geval blijkbaar niet.

Als je nog andere problemen hebt met je iPod, stuur ff mailtje naar info@cardservices.nl. Card Services is de officiele technische dienst van Apple producten voor garantie. Als het probleem niet opgelost wordt komt hij altijd daar terecht.
Ja hij heeft al een dag in het netstroom gezeten maar geen effect.
Toch allemaal bedankt voor de reacties. Kzal hem wel opsturen naar Card Services, khoop dat ze er wat van bakken :P .

Greetz
Sofyan
Pagina: 1