[t.net] favicon verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-01 12:20
De t.net favicon (een engelse sleutel of hoe dat ding ook heet) is bij mij op de tweakers.net pagina's verdwenen, maar niet op de GoT pagina's.
Is dit met opzet zo gedaan, is er hier iets mis gegaan of ligt het probleem aan mijn kant?

Verwijderd

Ik zie niet dat er wijzigingen in je voorkeuren zijn geforceerd. Je hebt voor zover ik kan zien wel op 19 Januari je eigen profiel bewerkt.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
* Yoeri ziet in IE momenteel ook geen favicon, maar da's geen garantie want IE doet wel vaker vreemd met die dingen. Met Firefox verschijnt het ding hier wèl netjes

@ Floppus: Wat hebben zijn voorkeuren en profiel te maken met de favicon van T.net :? 8)7

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
KeeperoftheKeys: welke browser gebruik je dan? Als je een andere browser probeert (Opera, Firefox, Flick, SeaMonkey), werkt het dan wel?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-03 22:31

Hu9o

Schokkend

IE hier geen fav icon, vanochtend met firefox nog wel.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Yoeri schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:32:
* Yoeri ziet in IE momenteel ook geen favicon, maar da's geen garantie want IE doet wel vaker vreemd met die dingen. Met Firefox verschijnt het ding hier wèl netjes

@ Floppus: Wat hebben zijn voorkeuren en profiel te maken met de favicon van T.net :? 8)7
:D Kleine verwarring met foto in profiel.
/me schenkt nog maar een bak koffie in.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hu9o schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:59:
IE hier geen fav icon, vanochtend met firefox nog wel.
IE geeft nooit favicons weer, alleen als de site die je bezoekt gebookmarkt is. Firefox doet het - zoals het hoort ;) - wel altijd.

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-01 12:20
//Sorry voor een wat late reactie

Ik gebruik Firefox onder Debian/Etch [testing] (1.0.7-1).
Op de GoT fora heb ik gewoon de favicon maar op de t.net frontpage en nieuwssites niet...
Pagina: 1