Een collega heeft het volgende probleem en krijgt de volgende melding.
De handeling die ik het meest verricht is het versturen van foto's ongeveer 800 kb soms groter (tot 2mb) en dan zo'n 5 mails. Het gebeurt zo'n beetje maandelijks dat ik op de blacklist kom door dit gedoe waardoor het versturen van mails een stuk moeilijker wordt via Internet.
Ik heb windows XP professionel draaien. Avast permanente bescherming en daarnaast draai ik regelmatig online scans met trend micro en windows safety live centre, Ik werk achter een router waarop 3 PC's staan aangesloten, allen draaien op Xp.
Heeft iemand een idee ?
Weet iemand hier een oplossing voor. Hier wordt ik reeds een jaar mee lastig gevallen door planet. Practies alle virusscanners hebben mijn PC gescanned, ook de laatste van Windows Live Safety Centre, er werd niets gevonden.Planet beweert dat er op hun server rejected mails binnenkomen die onbezorgbaar zijn en verzonden via mijn IP-adres dus dat er een virus op mijn PC aanwezig moet zijn. M.a.w. ik moet het virus zien te verwijderen terwijl er niets op zit volgens diverse scanners. Planet wil dus dat mijn PC geen bulkmail meer verzend terwijl ik niets verzend en zeker niet in aantallen die zij noemen"Table Description Count First Seen Last Seen
10 DNSBL doorknocks 6294 2006-01-30 17:59:59
2006-02-01 03:59:59
9 Reject mail / src ip 640 2006-01-30 13:59:59 2006-02-04
02:59:59
Uw IP adres is uniek voor uw aansluiting. De berichten zijn dus afkomstig
van uw computer. Wanneer dit probleem met de door ons aangedragen tips niet
kan worden opgelost verzoeken wij u de hulp van derden in te schakelen."
De handeling die ik het meest verricht is het versturen van foto's ongeveer 800 kb soms groter (tot 2mb) en dan zo'n 5 mails. Het gebeurt zo'n beetje maandelijks dat ik op de blacklist kom door dit gedoe waardoor het versturen van mails een stuk moeilijker wordt via Internet.
Ik heb windows XP professionel draaien. Avast permanente bescherming en daarnaast draai ik regelmatig online scans met trend micro en windows safety live centre, Ik werk achter een router waarop 3 PC's staan aangesloten, allen draaien op Xp.
Heeft iemand een idee ?
I got a problem-solver and its name is revolver