Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TomTom] Bluetooth GPS receiver werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Topicstarter
Het lijkt alsof m'n bluetooth GPS receiver ( van TomTom ) er gisteren mee is opgehouden.

Zodra ik hem aandoe in de auto gaat de rechter led ( groen ) permanent branden. De linkerled ( blauw ) doet helemaal niets.

Tevens kan ik de GPS muis niet meer discoveren met bluetooth. Niet met m'n PDA, niet met m'n telefoon en ook niet met m'n bluetooth dongle aan m'n pc.

Ik dacht eerst dat de batterij leeg was van de GPS muis dus die heb ik gisteren opgeladen. Het probleem is nog steeds niet weg.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben of hebben gehad? En hoe hebben die het opgelost?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Verwijderd

Heb een dergelijk probleem gehad.. weet alleen niet meer of het me rode of groene lampje was die aan bleef.. je GPS ontvanger is zeer waarschijnlijk stuk.. Tomtom bellen en die willen hem voor 50 euro omruilen (probleem is bij ze bekend).. je kan nog proberen je ontvanger helemaal leeg te laten lopen, zodat hij de cold fix weer opnieuw moet doen, maar verwacht niet dat dat werkt...