Toon posts:

DVD + Ondertitels met NERO Vision

Pagina: 1
Acties:
  • 3.005 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Al laag ben ik op zoek naar een goede overzet software maar tot nu toe heb ik geen een gevonden die naar mijn wens voldoet. De ene heeft wel de optie auto uitschakelen als de werk klaar is en de andere niet. Het zelfde geldt voor ondertitels. Daroom vroeg ik mij af of iemand mij kon helpen om een goede software te vinden of eventuel zoals ik in deze topic wilde weten, dvd maken met Nero Vision samen met ondertitels. De ondertitels pakt hij namelijk niet.
Ik heb Vobsub wel geinstaleerd.

Alvast bedankt.

Greetzzz

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 03:16:
Hallo,

Al laag ben ik op zoek naar een goede overzet software maar tot nu toe heb ik geen een gevonden die naar mijn wens voldoet. De ene heeft wel de optie auto uitschakelen als de werk klaar is en de andere niet. Het zelfde geldt voor ondertitels. Daroom vroeg ik mij af of iemand mij kon helpen om een goede software te vinden of eventuel zoals ik in deze topic wilde weten, dvd maken met Nero Vision samen met ondertitels. De ondertitels pakt hij namelijk niet.
Ik heb Vobsub wel geinstaleerd.

Alvast bedankt.

Greetzzz
www.doom9.org ->tutorials

Verwijderd

Topicstarter
Hay,

Daar word ik niet wijzer van! Het is trouwens wel een goede site.
Het gaat mij er om om met Nero Vision een dvd film te maken met ondertitels. Dat de ondertitels ingebrand worden op de video of nog makkelijk als het kan als een taalkeuze in de dvd zelf.

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-08 14:08
dat kan volgens mij niet... wat je dan moet doen is met een ander programma de ondertitels erin branden en vervolgens met nero het .avi (of wat dan ook) bestand branden... een programma wat ik je aan kan raden wat dit doen (zelf beter eigenlijk, de ondertitels krijg je door op de subtitle knop te drukken is: http://www.vso-software.f...ng_video_files_to_DVD.php

en om het via de nero manier te doen moet je toch echt even naar die site die degene voor mij al gegeven heeft.

Verwijderd

Topicstarter
VSO Software heb ik ook uitgeprobeerd. Heel raar maar met de VSO DivxtoDVD krijg ik de ondertitels in de dvd niet te zien. Terwilj ik daarvoor de avi en srt opgegeven had. de eind resultat is gewoon de video zonder ondertitels. Zo, de VSO is best een snel conventeer programma met instellen van procces prioriteit maar ik heb hem al verwijderd doordat ik de ondertitels in de film niet kreeg. Heb jij soms hier een verklaring voor? En hoor dat Nero in de toekomst gaat de versie updaten met ondertitel mogelijkheid. Weet je het is heel makkelijk met Nero alleen durt het wel langer maar daar tegenoveer heb je een 2Pass VBR convertaite.