Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] active topic filteren op aantal replies

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het zou geinig zijn als je voor active topics kon opgeven hoeveel replies er in het topic mogen zijn.

Reden: ik maak veel gebruik van de active topics. Ik selecteer topics om in te reageren op het aantal mensen wat er al gepost heeft en uiteraard op de titel. Als ik bv. zie dat in een bep. topic al 30 reacties zijn, ga ik er niet meer kijken (tenzij de titel HOOGST interessant is), omdat dan het antwoord er toch al staan en waarsch. ook al 10 keer herhaald is door mensen die niet lezen.

Ik zou het bv. handig vinden als je kon zeggen 'laat in active topics alleen topics zien met maximaal 5 reacties'.

Omgekeerd zou dit ook handig kunnen zijn bij de search, dus 'laat alleen topics zien met minimaal 5 reacties'.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Active topics laat gewoon x aantal topics zien die actief zijn ;), wat als je dan ook nog eens langer lopende discussie topics wilt volgen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Het is natuurlijk een preference wat ik voorstel. Dus mensen die langer lopende topics willen volgen, kunnen het uitzetten.

Verder kun je lange topics die je wilt volgen beter bookmarken of er gewoon een keer in posten :P

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Met betrekking tot de search: [rml][ feature] zoeken naar aantal replies[/rml] , en daar afgeschoten vanwege technische bezwaren :) .

DM!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Tsjah, dit vind ik zo nutteloos dat ik niet eens weet wat ik er op moet zeggen :+

niet, dus.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.