Ik krijg het beeld even niet helemaal helder. Ik heb een Soundblaster Audigy LS in mijn pc. Nu denk ik dat die kaart geen DTS ondersteunt, maar hoe kan het dan dat ik in Windows Media Player met de nieuwste ffdshow codecs wèl geluid krijg bij een dvd met DTS? Ik heb ook PowerDVD deluxe, die zou ook DTS moeten ondersteunen. Maar daarmee krijg ik gèèn geluid als ik een dvd met DTS afspeel. Kan mijn geluidskaart het nu wel of niet aan? Of simuleert die ffdshow codec als het ware dat ie DTS afspeelt ofzo?
Als ik echt een kaart met DTS wil, dan zal ik een duurdere Soundblaster moeten hebben, neem ik aan. Maar ik vind het zo gek dat ik met die ffdshow codecs wel DTS geluid krijg. Kan iemand mij dit uitleggen? Dit is wat ik er zelf over vond, maar dat helpt me niet echt.
Als ik echt een kaart met DTS wil, dan zal ik een duurdere Soundblaster moeten hebben, neem ik aan. Maar ik vind het zo gek dat ik met die ffdshow codecs wel DTS geluid krijg. Kan iemand mij dit uitleggen? Dit is wat ik er zelf over vond, maar dat helpt me niet echt.