Muis gesmolten door te hete bureaulamp!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• Dionisos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik ging dus ff tv kijke.. en mijn burolamp hing (zonder dat ik wist dat dat kwaad kon...) boven mijn MX1000...Toen ik terugkwam van de film kijken zag mijn muis er niet meer heel 'nieuw' uit.. hij was gesmolten door de hitte van de burolamp. :'(

Ik vroeg me dus af of hier garantie op is?.. en of dit eigenlijk wel zou moete kunne met je muis :o

Hier nog een ss, ik had geen zin om camera aan te sluiten want ik kan BIJNA niet meer klikken ;)
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/7059/muis9qi.png

ps: Weet iemand nog een stalen muis :+ 8)7

I don't have a clue..

Verwijderd

garantie ??

wat denk je zelf :D

tis plastik en neen ,geen hittebestendige soort ...

dus ja dit zou moeten kunnen

www.watbenjedan.nl ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 23:10 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 18:37
garantie? t is toch je eigen schuld.
garantie is niet voor schade door oneigenlijk gebruik

PSN: djmurcielago

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Garantie kun je vergeten :D En een metalen muis gaat denk ik ook kapot door de hitte. Dus gewoon oppassen.

Zonde van de muis.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Lekker brakke bureaulamp dan als ie zo heet wordt :X

🖥️ | 🚗

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-01 19:56
hahah, sorry dat ik het zeg maar zoiets grappigs hebbik nog nooit meegemaakt:P een muis gesmolten door bureaulamp

• Dionisos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
Oké .. jammer dan.. ik zal het tog ff probere u nvr know >:) ff verhaal verzinne 8)7

I don't have a clue..

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Als ik jou was zou ik geen lulverhaal gaan verzinnen maar een vriendelijk briefje schrijgven waarin je zegt dat je enorm dom geweest bent en nu je fan-tas-ti-sche muis moet missen. Als iemand op de PR-afdeling een goeie dag heeft krijg je misschien een nieuw bovenkantje oid.

Met wat voor claim dan ook richting hun kom je nergens.

Zoef

Verwijderd

vergeet dan niet de goede oude spreuk aan het blauwe delfsblauwe tegeltje .

al is de leugen nog zo snel .de waarheid achterhaalt haar wel .

dit is namelijk wat je van de verkoper op je brood krijgt ..
veel geluk ermee. _/-\o_

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:44

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Buiten het feit dat ik er principieel op tegen ben dat je hiervoor garantie zou claimen (mening he :+ ): je MX1000 is ook nog eens gespiegeld! B)

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Dionisos schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:11:
Oké .. jammer dan.. ik zal het tog ff probere u nvr know >:) ff verhaal verzinne 8)7
Nee, das dan ook weer niet de bedoeling, beetje gaan zitten liegen om garantie te claimen. Helaas pindakaas, je hebt je eigen muis gesloopt, dat gaat Logitech niet betalen, en dat zou je ook niet moeten proberen. Koop gewoon een nieuwe, hoe vervelend dat ook is.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Door mensen zoals jij krijgen de mensen die écht recht hebben op garantie, slechte service op garantie, laat dat idee dus maar achterwege.

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-02 14:15
Zpottr schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:18:
Als ik jou was zou ik geen lulverhaal gaan verzinnen maar een vriendelijk briefje schrijgven waarin je zegt dat je enorm dom geweest bent en nu je fan-tas-ti-sche muis moet missen. Als iemand op de PR-afdeling een goeie dag heeft krijg je misschien een nieuw bovenkantje oid.

Met wat voor claim dan ook richting hun kom je nergens.
idd dit lijkt me ook het beste.... Als ze zien dat jij achter hun produkten staat zullen ze best nog wel es relax kunnen doen. Ik weet 99 % zeker dat je hier het meeste mee bereikt. Heb zelf ook eens zoiets gehad maar kan het ff niet meer herinneren wat...

veel suc6

edit: nog een id: Opnieuw laten smelten je hand(nat het liefst) er stevig op drukken en je hebt custom comfort muis :Y) en daarna ff de knopjes weer goed maken.( eraf halen zorgen dat de onderdelen los van elkaar zitten en daarna het klik mechanisme bij plamuren, het pennetje wat het schakelaartje indrukt). maar nee serieus probeer toch maar niet.

[ Voor 20% gewijzigd door CR35 op 08-02-2006 23:27 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 08:33
had je een halogeen lamp 10 CM boven de muis hangen ofzo? heb je toevallig ook geen brandwond op je hand?

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-01 20:59

bakkerl

Let there be light.

Geen garantie. Maar probeer het bij je verzekering.

• Bulls
CR35 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:24:
[...]

idd dit lijkt me ook het beste.... Als ze zien dat jij achter hun produkten staat zullen ze best nog wel es relax kunnen doen. Ik weet 99 % zeker dat je hier het meeste mee bereikt. Heb zelf ook eens zoiets gehad maar kan het ff niet meer herinneren wat...

veel suc6

edit: nog een id: Opnieuw laten smelten je hand(nat het liefst) er stevig op drukken en je hebt custom comfort muis :Y) en daarna ff de knopjes weer goed maken.( eraf halen zorgen dat de onderdelen los van elkaar zitten en daarna het klik mechanisme bij plamuren, het pennetje wat het schakelaartje indrukt). maar nee serieus probeer toch maar niet.
dit is van thermo-harder plasic en dat wordt niet zacht het vervormd alleen een beetje

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
SayWhatAgain! schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:20:
je MX1000 is ook nog eens gespiegeld! B)
Webcams willen het beeld nog wel eens spiegelen...

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:56

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Je mag blij zijn dat de lamp niet nog dichter bij de muis zat, daar had weleens brand van kunnen komen!

Alles kan stuk.

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 07:44

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

SHuisman schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:33:
[...]

Webcams willen het beeld nog wel eens spiegelen...
Ah, dat zal het zijn dan. Ik ben een echte wecamn00b :D

Verwijderd

lol :D
ik wist niet eens dat dit kon.
maar ik zal een 1 of andere smoes gebruiken dat ie bovenaknt gewoon gesmolten is maar je weet niet hoe het komt.
ik weet niet hoelang je de muis al heb maar binne 30 dagen kan je hem bij de winkel ruilen.
en anders bij logitech.
ik zal in ieder geval zoiets proberen want die muis ben je sowieso al kwijt :P

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is duidelijk te zien dat je iets heel raars met je muis gedaan hebt (in dit geval dus hitte). Hoe wil jij dit gaan uitleggen als een productiefout oid? Gaat je never nooit lukken, bespaar je de moeite.
proller schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:21:
[...]

Door mensen zoals jij krijgen de mensen die écht recht hebben op garantie, slechte service op garantie, laat dat idee dus maar achterwege.
Eens.

• killingdjef
  • Laatst online: 19-10-2025
hahaha joizus..
dit moet een hoax zijn.... toch?! :D

Maar idd, garantie claimen hierop is een beetje naaierig. Stuur gewoon een vriendelijk mailtje of hun misschien alternatieven hiervoor hebben. Zou idd best kunnen dat ze een handtoereiking doen.

• Bulls
tja als je nou ook frontjes kon bestellen :Y)

• shorttracker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2021
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:32:
[...]

dit is van thermo-harder plasic en dat wordt niet zacht het vervormd alleen een beetje
ehhm, heb je de foto gezien?
daar is die toch aardig vervormd :P
en, ten 2de...
thermo-harders vervormen helemaal niet
een stopcontact is bijv. een thermo harder, probeer die maar eens te vervormen B)
om helemaal precies te zijn
Thermoharders zijn bij verhitting vormvast, maar kunnen wel ontleden.

edit:
volgens mijn scheikunde boek dan :9

[ Voor 6% gewijzigd door shorttracker op 08-02-2006 23:39 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Je kunt het altijd bij Logitech proberen, maar dan WEL op de eerlijke manier.
Logitech heeft een uitstekende klantenservice, ze wisselen een hele set al om als er iets heel kleins mee aan de hand is. Logitech is als het gaat om service echt een superbedrijf.

Garantie: nee
Coulance: misschien

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:36:
lol :D
ik wist niet eens dat dit kon.
maar ik zal een 1 of andere smoes gebruiken dat ie bovenaknt gewoon gesmolten is maar je weet niet hoe het komt.
ik weet niet hoelang je de muis al heb maar binne 30 dagen kan je hem bij de winkel ruilen.
en anders bij logitech.
ik zal in ieder geval zoiets proberen want die muis ben je sowieso al kwijt :P
"Gewoon gesmolten" 8)7
Nee, dat lijkt me niet erg geloofwaardig. En binnen 30 dagen ruilen klopt ook niet, misschien dat het bij enkele winkels zo is, maar dit geld zeker niet in het algemeen. Ook bij Logitech geldt dit niet.
Mocht je toch binnen 30 dagen kunnen ruilen toevallig, dan kan het hier alsnog niet, aangezien dit de schuld van de TS is, waardoor de ruil dus niet geaccepteerd zal worden.

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
lijkt me sterk dat het door een bureaulamp komt...dan moet je m er wel héél erg dicht boven hebben gehangen...het lijkt mij dat er iets in de muis heel warm is geworden....(kortsluiting?), als je het met die reden retour stuurt heb je waarschijnlijk gewoon garantie

• shorttracker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2021
een halogeen lanp kan aardig heet worden hoor :)

ik heb ook keer bijna een gat in mijn speaker gebrand...

gelukkig rook ik iets :) :X

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-01 11:21
Met een stalen muis zit dadelijk de muis aan je hand vastgeplakt :+ ;)

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

pingelmonster schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:42:
lijkt me sterk dat het door een bureaulamp komt...dan moet je m er wel héél erg dicht boven hebben gehangen...het lijkt mij dat er iets in de muis heel warm is geworden....(kortsluiting?), als je het met die reden retour stuurt heb je waarschijnlijk gewoon garantie
Je wil niet weten hoe heet zo'n lamp kan worden.. ik heb ook ergens op een stuk hout een zwarte plek zitten omdat een lamp daar te dichtbij stond, als dat al kan dan is dit al helemaal niet onmogelijk.

Verwijderd

Als er 1 bedrijf is wat soepel is met garantie dan is Logitech het wel. Als jij zegt dat ie kapot is binne garantie termijn, moet je waarschijnlijk batterijen klepje en nog iets opsturen naar zwitserland (logitech) en dan sturen ze je zo een nieuwe... eerlijk waar :) stond er zelf ook van te kijken toen een vriend van me dit deed.

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-02 15:54
Mijn kussen is eens in de fik gevlogen door een normaal leeslampje dus dit kan best voorkomen!

Probeer je verzekering eens..

(of je gooit je eigen keukenraampje in en doet alsof je tv gejat is }) )

• Bulls
shortracker schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:38:
[...]

ehhm, heb je de foto gezien?
daar is die toch aardig vervormd :P
en, ten 2de...
thermo-harders vervormen helemaal niet
een stopcontact is bijv. een thermo harder, probeer die maar eens te vervormen B)
om helemaal precies te zijn
Thermoharders zijn bij verhitting vormvast, maar kunnen wel ontleden.

edit:
volgens mijn scheikunde boek dan :9
ok dan is het een thermoplast :D en dus kan ie zo opfikken

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:05
shortracker schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:43:

Ik heb het een keer gezien bij iemands Flatscreen |:( Volgens mij zit er in de VS een enorme waarschuwingssticker op Halogeenlampen :+

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

offtopic:
Triest maar wel een bookmark waard voor de verkiezingen 2006

ARME AOW’er

• Bulls
shortracker schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:43:

misschien ander lampje? :/
Klaus_1250 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:53:
[...]

Ik heb het een keer gezien bij iemands Flatscreen |:( Volgens mij zit er in de VS een enorme waarschuwingssticker op Halogeenlampen :+
lol vroeger ging ik beestjes verbranden met ene halogeen lamp, gewoon op de kop draaien en dan in het bakje laten vallen (sqreeek)

[ Voor 42% gewijzigd door Bulls op 08-02-2006 23:55 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ja klopt.

Het kan btw wel. Ik heb ooit een Philips To2cam gezien... nog erger.... (stelletje n00bs was het ja).
Die was gesmolten op een CRT.

Als ik logitech was zou ik geen garantie geven.
Als jij een muis in de fik steekt (overtreffende trap?) dan krijg je toch ook niets?

Wanneer ik zo bier over mijn dinovo pleur (zonde van het bier) krijg ik toch ook geen garantie?

• mtak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:50:
Als er 1 bedrijf is wat soepel is met garantie dan is Logitech het wel. Als jij zegt dat ie kapot is binne garantie termijn, moet je waarschijnlijk batterijen klepje en nog iets opsturen naar zwitserland (logitech) en dan sturen ze je zo een nieuwe... eerlijk waar :) stond er zelf ook van te kijken toen een vriend van me dit deed.
Bij Logitech nemen ze meestal genoegen met alleen een batterijklepje en het usb stekkertje. Scheelt namelijk in de portokosten, zeker voor ondernemers(we hebben per maand zo'n 4 kapotte logitechs)

Verwijderd

cheeseruler schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:51:
Mijn kussen is eens in de fik gevlogen door een normaal leeslampje dus dit kan best voorkomen!

Probeer je verzekering eens..

(of je gooit je eigen keukenraampje in en doet alsof je tv gejat is }) )
haha en ik maar denken dat ik gekke dingen had :D 8)7

en dat van die tv werkte dat?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
Staat er niet ergens in handleiding: werkt tussen -20 en 65 graden in ofzo? :P

Verwijderd

Is dit toevallig je bureaulamp?

Afbeeldingslocatie: http://www.skippy-rent.nl/pics/machine/bouwlamp.jpg

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:29
zie het zo je hebt een mooie originele muis leuk ledje erin _/-\o_ kan niemand zegge eehj die heb ik ook.

ook handig op lan eehj wie hb mijn muis eehj jij dat is mijn gesmolten muis 8)7

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-02 15:54
@stfclan

geen ervaring mee! >:)

OT:
het is eigenlijk wel een extreme "casemod" :D

[ Voor 48% gewijzigd door cheeseruler op 09-02-2006 00:08 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

WTF, is dit soms de HK? :X

TS:
Oké .. jammer dan.. ik zal het tog ff probere u nvr know >:) ff verhaal verzinne
Garantie is tegen fabricagedefecten. 'tog [sic] probere [sic]' is proberen een zelf veroorzaakt defect als fabricagedefect te doen overkomen met het oog op financieel gewin. Dat noemen we fraude en willen we niets over horen op GoT :o

Zo'n opmerking zou een Officiele Waarschuwing waard zijn als het niet zo kansloos zou zijn. TS, wees een vent en neem verantwoordelijkheid voor je eigen lompheid in plaats van jezelf (nog erger) voor lul te zetten door met een zielig verhaal bij de winkel aan te komen :Z

En wbt de rest van jullie:
Policy mbt replies in 'slechte' topics

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.