Videokaart mol?

Pagina: 1
Acties:

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:54
Beste Tweakers..

Dit is egt typisch iets voor mij, ik zit lkkr battlefield 2 te spelen, maar blijkbaar vind mijn videokaart het iets te geweldadig en is gewoon gestaakt met het geven van beeld.

Ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen, hij was aangesloten op waterkoeling dus koelde gewoon goed..(leadtek 6600gt pci-x)

Iemand help me..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ook geen beeld meer bij opnieuw opstarten? BIOS? Windows zelf?

Piept je PC, heb je je voeding gecontroleerd etc?

Indien alles "Ja", dan kaartje defect. O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Gewoon even andere kaart proberen en je hebt volledige duidelijkheid over het lot van je videokaart. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wás aangesloten op waterkoeling? Hij wordt dus nu niet meer gekoeld? Resetten en opnieuw opstarten werkt ook niet? Misschien is het gewoon een crash van het spel? Drivers/patches geupdate?

Iets meer info zou niet verkeerd zijn.

• krijgnuwat
geeft helemaal geen beeld meer ook als ik windows niet meer opstart.. ik hoor wel het geluidje van windows en dergelijke maar geen beeld..

• RoD
  • Niet online

RoD

Dus Windows start wel op, maar hij geeft geen beeld? Kijk eens of de connectie tussen videokaart en monitor nog in orde is.

• krijgnuwat
jup heb 2 monitors erop aan gesloten geen van bijden een signaal..

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Probeer eens een ander monitor want als de kaart kapot is dan start windows ook niet meer op in 99,99 % van de gevallen dus ik denk dat je het ergens anders moet zoeken.

• RoD
  • Niet online

RoD

Probeer dan eens dit:
_the_crow_ schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:00:
Gewoon even andere kaart proberen en je hebt volledige duidelijkheid over het lot van je videokaart. ;)

• krijgnuwat
die hebbik toevallig ff niet :S

• RoD
  • Niet online

RoD

Als een andere monitor ook niet werkt, lijkt het me dat je kaartje gewoon overleden is. Kijk ns of je ergens een kaartje kunt lenen.

• krijgnuwat
ik denk ook dat me kaart kapot is, maar 2 weken geleden is me moederbord dood gegaan en nu me videokaart.. ik speel tog niet te geweldadige games, of is me pc een eigen leventje begonnen..

• krijgnuwat
maar trouwens.. als je videokaart het helemaal niet meer doet dan hoort windows tog ook niet op te starten en idd allerlei piepjes moet je dan horen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien dat de videokaart het nog doet, maar dat hij gewoon geen beeld naar de monitor kan "vervoeren"? :? Ik kan geen andere verklaring verzinnen.
Als Windows wel start, maar je hebt op verschillende monitoren geen beeld, dan klopt er toch duidelijk iets niet. Vooral omdat het beeld er zomaar uitklapt.

• krijgnuwat
maar hoe krijg ik hem weer aan het werk?
Opsturen naar garantie hebbik weinig trek in omdat dat ook weer Weken gaat duren..

• RoD
  • Niet online

RoD

Áls het daadwerkelijk stuk is, krijg je het niet weer aan de praat :P Maar zoals ik al zei, je kunt kijken of de kabel er niet goed inzit, of er iets doorgebrand is oid. Om echt uitsluitsel te geven moet je het ns met een andere videokaart proberen. Maargoed, zoals je zei, die heb je niet.
Pagina: 1