Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dit voor een apparaat? ik vind hem er wel 1337 uitzien, bijvoorbeeld iets half life 2 achtig om te maken. er staat op : mitsubishi a6gpp
plaatjes:Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v719/jack1987/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v719/jack1987/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v719/jack1987/03.jpg

kan ik hier niet een of andere DOS op zetten ofzo?
of een programmatje zodat er een soort hartslagmeter op komt.
ik heb nog een uber oude laptop liggen mss kan ik die erin bouwen.
ik post binnenkort wel pics van de binnenkant.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50
Volgens Google is het een 'programming unit'

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

't Lijkt wel zo'n ding waar ze de remmen van de auto mee testen bij uw lokale autogarage.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Waar heb je dat ding vandaan? *MOET HEM HEBBEN* O_O!!!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 20:23

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

kan je geen pics plaatsen van die stickertjes die boven op zitten??

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Dit is een PLC, een soort minicomputer waarmee processen gestuurd kan worden (lopende banden/ sensoren/ stoplichten / etc.)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wij noemen dit soort beesten luggables :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

wij noemen dit een getweakte atari 2600 :P

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

http://nl.wikipedia.org/wiki/Programmable_Logic_Controller

Quote van Mitsubishi :
Thank you for your continued patronage of the Mitsubishi general-purpose PLC MELSEC-A
Series.
The year 2000 problem includes changing to the correct year when from 1999 to 2000, and
compensating the date in leap years.
This will be handled as follows for the A6GPP, A6PHP and A6HGP (OS for all models is
CP/M), and for the A7PHP and A7HGP (OS for both models is MS-DOS Ver. 3.21).
Whereas
[Det[Details]
1. A6GPP, A6PHP, A6HGP
· The file date control function, etc., is not supported, so measures are not required.
2. A7PHP, A7HGP
· State when shifting to year 2000
If continuous operation is being carried out when shifting from the year 1999 to year 2000, the
date will be updated and the leap year will be compensated normally.
However, if the system is reset or the power is turned ON after the year 2000, the date will change
to 1980.
· Measures
When starting up for the first time after the year 2000, reset the date with the "DATE" command
at the DOS prompt. (This needs to be reset only once.)
· MS-DOS is a registered trademark of Microsoft Corporation, and CP/M is a registered
Er draaid dus CP/M op (de voorganger van MS-Dos)
CP/M werd in 1973 ontwikkeld door Gary Kildall in de programmeertaal PL/M. Net als MS-DOS, in feite een opvolger van CP/M, maakt het gebruik van een zogenaamde opdrachtregel, waarin opdrachten moeten worden getypt. CP/M betekende oorspronkelijk Control Program/Monitor, en werd later uitgelegd als Control Program for Microcomputers. Het werd op de markt gebracht door Kildalls Digital Research. Het was ontworpen voor computers uitgerust met de Intel 8080-processor, en ook geschikt voor de daarmee compatibele 8085- en de Zilog Z80-processor. Deze processors konden met hun 16 adresbits maximaal 64 kB geheugen konden adresseren. (De aanduiding "8 bits" heeft betrekking op de databus.) Van deze drie processors werd de Z80 uiteindelijk verreweg het meest gebruikt, en sommige programma's, waaronder Turbo Pascal, waren uitsluitend voor deze processor geschikt. Ook de Apple II kon door middel van een uitbreidingskaart van Microsoft of ander fabrikaat met daarop een Z80 voor CP/M geschikt gemaakt worden.

[ Voor 122% gewijzigd door Luppie op 08-02-2006 23:30 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

@tiscali: geen plc!
dit is het programmeertoestel om plc's te programmeren.
de basis is gewoon een pc, maar dan aangepast: oa draait op een eigen besturingssysteem, heeft niet standaard i/o aan boord, is geschikt om in een industriële omgeving te kunnen werken.
die dingen gebruik ik ook op m'n werk, maar dan van siemens waar ze dan PG heten.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:31
misschien wel leuk om er een via epia in te bouwen en die monitor te verruilen voor een 9"inch kleuren die op de epia past, heb je wel een leuk systeempje

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

Nox

Noxiuz

shure-fan schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 03:28:
misschien wel leuk om er een via epia in te bouwen en die monitor te verruilen voor een 9"inch kleuren die op de epia past, heb je wel een leuk systeempje
ik zou de monitor voor dingen als RAM + CPU usage gebruiken. tijd en IO verkeer is ook wel nice.

en dan zou HEEL misschien een mATX mobo erin passen met alles onboard en een kleine voeding :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

noksiejus schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:51:
[...]

ik zou de monitor voor dingen als RAM + CPU usage gebruiken. tijd en IO verkeer is ook wel nice.

en dan zou HEEL misschien een mATX mobo erin passen met alles onboard en een kleine voeding :)
misschien? zeker! dit is toch een serieuze bak hoor, de afmetingen zijn zeker 50x40x20cm!
Pagina: 1