Leadtek Winfast 2000 xp deluxe doet niet meer

Pagina: 1
Acties:

• vingerfrits
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Hoi, ik heb hier een Leadtek Winfast 2000 xp deluxe TV-FM kaart. Deze kaart deed perfect tot dat ik vorige week mij pc opstartte en ineens de drivers van de kaart waren verwijderd. Dus ik deze weer opnieuw installeren, maar windows kon de drivers niet vinden, zelfs niet als ik gewoon de driver map geef. Kon de drivers alleen handmatig installeren, maar als ik nu Winfast PVR installeer, doet de TV functie het niet meer ''cannot find any video caputure device'' zegt ie. De FM doet het nog wel. Dus ik denk andere drivers, maar helpt niks. Ook andere Winfast PVR software helpt niet, in sommige versies vind het programma de kaart niet eens 8)7 In een ander systeem heb ik precies hetzelfde :'( Hoe kan dit :( kon op GoT en google niet veel vinden. Ben nu al een paar uur aan het kloten |:(

Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
Na lang knooien, heb ik toch een goede winfast PVR gevonden, wel een hele oude versie, maar hij doet het iig weer, met de bijgeleverde oude oude drivers. Waarom werken de nieuwere drivers en Winfast PVR's niet :( :r

Verwijderd

Ik heb ook al een tijdje problemen met die kaart.

Welke versie PVR heb je nu werkend?

• vingerfrits

vingerfrits

A.K.A. Badmuts

Topicstarter
K heb nu Winfast PVR 2.3.1.5 en drivers van 5.0.0.24 uit 2002. Deze werken alleen. elke andere combinatie NIET :?

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 22:31

JvdM

<---->

schopje, ik heb precies 't zelfde probleem alleen werken de bovengenoemde drivers niet :?

• JvdM

JvdM

<---->

Probleem is dat hij de driver niet pakt, zegt gewoon dat ie geen drivers kan vinden. Zelfs niet met de originele cd :S

Verwijderd

ja daar had ik ook last van een tijdje terug,aangezien ik de kaart al een heele tijd had heb ik um maar wegedaan,ik had ook regelmatig dat de tv kaart spontaan uit de hardware lijst verdween

• JvdM

JvdM

<---->

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:05:
ja daar had ik ook last van een tijdje terug,aangezien ik de kaart al een heele tijd had heb ik um maar wegedaan,ik had ook regelmatig dat de tv kaart spontaan uit de hardware lijst verdween
Welke drivers had jij gebruikt?
Pagina: 1