4 channel soundcard.Hoe werkt dit

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 09:10

seninha

god's right foot

Topicstarter
Voor mijn auto project heb ik een Sweex 4 channel soundcard gekockt.
Nou zitten op deze kaart 2 uitgangen (1x VOOR speakers en 1x ACHTER speakers)

Voor ik alles ga inbouwen moet ik natuurlijk flink testen , en nu ben ik bezig met het geluid doormiddel van een koptelefoon.

Als ik deze in de VOOR ingang inplug dan krijg ik geluid. Stop ik deze in de ACHTER ingan dan hoor ik niets.

Nu heb ik een vermoede dat de tweede ingang bestemd is om 4 spakers aan te sluiten doormiddel van 1x jackplug
Ik zelf had in gedachte om voor elke uitgang een jack te gebruiken.

Klopt mijn vermoede en moet ik alle speakers op de ACHTER uitgang pluggen of is mn kaart gewoon stuk :?

Het gaat om de volgende kaart:

Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/US000010_img-pre_pro_a.jpg

iRacing Profile Flickr

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb je uberhaupt wel in windows de drivers voor dat ding geinstalleerd en aangegeven dat je met een quadrofonische (nooit gedacht datik dat woord ooit nog eens zou typen :P ) setup werkt? Want anders zal ie ws. alleen je fronts aansturen, en denken dat de rears dienen voor bijv. een microfoon :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:54
En je moet natuurlijk ook een programma gebruiken wat die achterpoorten gebruikt. Dus een standaard mp3-speler voldoet niet, hij moet multichannel ondersteunen (evenals games). Je hebt niet vermeld hoe en wat je getest hebt.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Tja, wat wil je? 4 speaker surround sound? Of gewoon een stereo copy van front op rear?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

hoe je achterspeakers van een geliudskaart aan krijgt, staat in een handleiding. Dit moet je namelijk wel instellen. Als je er problemen hebt, is dat gewoon een instelling. Welke, dat is op dit forum nu onderhand wel 100.000 keer behandeld, niet nodig om een vraag die al zo vaak gesteld is nog een keer te stellen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.