Onduidelijke (prijs)vraagstelling op FP.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Bezoekers van Tweakers.net maken ook deze maand weer kans op het winnen van een leuke prijs. Hoe? Door het juiste antwoord op de onderstaande vraag in te sturen. In samenwerking met webwinkel iBood wint één van de goede inzenders een iAudio X5v 20GB mediaspeler. De speler beschikt naast de nodige functionaliteit voor audioweergave ook over een 1,8" lcd-beeldscherm voor het bekijken van foto's en filmpjes. De iAudio-spelers van Cowon staan bekend om hun goede geluidskwaliteit. Dit model biedt ondersteuning voor de geluidsformaten mp3, wma, ogg, asf, flac en wav.

Geef het antwoord op de volgende vraag:
Op hoeveel verschillende FM-radiostations kan de te winnen speler maximaal afstemmen?
Als ik deze vraag zo lees ziet de vraag er niet correct uit. De vraag is volgens mij nog niet "af"

Ik interpreteer de vraag als "op hoeveel zenders kan hij tegelijkertijd afstemmen/afspelen"
Terwijl er ook bedoeld kan worden "hoeveel voorkeurskanalen zijn er voorhanden of te creëren op dit apparaat"

Hoe lees jij deze vraag, en is deze manier van vraagstelling wel toegestaan/correct voor een eerlijk verloop?

Making an ass of myself since the 70's

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is niet abonnee-related.
Abonneeforum >> Frontpage Algemeen

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:44

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
My 8)7

Making an ass of myself since the 70's

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
De vraag is voor iedereen dezelfde, en het is niet opportuun hier over in discussie te gaan nu de prijsvraag al loopt en er al honderden inzendingen binnen zijn. Sorry :) .

Onder de Prijsvraag staat ook dat er niet gereageerd kan worden en dat is niet voor niets zo. Succes verder B) .

[ Voor 41% gewijzigd door Cookie op 08-02-2006 23:50 ]

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Dit topic is gesloten.