Sinds kort ligt er bij mijn wireless internet wat het nu eindelijk naar behoren doet. Alleen 1 klein irritant probleempje: zodra de wireless verbinding langer dan ca. 5 seconden verbroken wordt komt er een piep uit de kast van de pc. Het is een tweetonige piep: eerst een lage toon en dan hoog. Zodra dit één keer is gebeurd wordt de piep om de ca. 10 minuten herhaald, mega frusterend. Heb de volgende acties al ondernomen zonder succes:
- PCluidspreker uitgeschakeld, ook zelfs helemaal losgekoppeld: hier komt het geluid dus niet vandaan
- Analoge modems uit de kast gehaald maar ook dit geen succes
- Alle geluidssignalen via configuratiescherm uitgezet ook geen succes
Ben ten einde raad, weet niet eens waar het geluid nou eigenlijk uitkomt! Het heeft naar mijn mening igg zeker te maken met verbreken vd internetverbinding maar verder kom ik niet.
- PCluidspreker uitgeschakeld, ook zelfs helemaal losgekoppeld: hier komt het geluid dus niet vandaan
- Analoge modems uit de kast gehaald maar ook dit geen succes
- Alle geluidssignalen via configuratiescherm uitgezet ook geen succes
Ben ten einde raad, weet niet eens waar het geluid nou eigenlijk uitkomt! Het heeft naar mijn mening igg zeker te maken met verbreken vd internetverbinding maar verder kom ik niet.