[HP Officejet 7400 serie] all-in-one communiceert slecht!

Pagina: 1
Acties:

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Allereerst mijn verontschuldiging mocht ik dit topic in het verkeerde forum geopend hebben, maar aangezien ik vermoed dat de fout in de combinatie windows ME en printer ligt en ik geen printer forum kon vinden leek dit me het beste.

Mijn vader heeft onlangs een HP Officejet 7400 Serie aangeschaft en zijn oude officejet (een G85) doorgeschoven. De G85 heeft altijd prima gewerkt op zijn Dell (1,5 GHZ, 256 MB Intern, Windows ME), maar deze nieuwe versie van de officejet brengt alleen maar problemen. Allereerst zat er geen USB-kabel bij het pakket want was het de bedoeling dat je hem wireless aan de pc zou hangen, ik heb dus een USB-kabel gekocht en daarmee aangelegd en geheel op de juiste manier geïnstalleerd. De eerste paar dagen werkte hij prima alleen leek het alsof de computer (daardoor?) slomer werd. Tijdens het typen verschenen de letters met een vertraging op het beeldscherm en het openen van applicaties ging niet zo soepel. Na ongeveer 2 weken kwamen de echte problemen om de hoek kijken. Hij printte opeens niet meer en hetzelfde gold voor scannen. Na een hoop gerotzooi en het opnieuw installeren deed dit het weer. Nu echter, ongeveer 10 dagen later, functioneert de printer nog wel maar de scanner kan niet gevonden worden vreemd genoeg. Ook opnieuw aansluiten werkt niet, hij kan de scanner 'niet vinden'. Dit terwijl de printer het wel doet, vreemd toch want het is één en hetzelfde apparaat. Iemand enig idee waar het aan ligt? Aan de OS? Zou me verbazen aangezien op de doos stond dat ook onder ME deze alleskunner zou werken. Please help me/us out! Alvast bedankt.

• OetZitterd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07-2011

OetZitterd

Out of the picture...

Zet de achtergrond processen van HP eens uit en herstart je computer. Probeer er dan nog eens mee te werken.

Welke software versie heb je erbij gekregen? Op de site staat nu 4.7, weet niet welke jij gebruikt.

Die USB-kabel wordt er niet bijgeleverd omdat dat scheelt in de kosten en het apparaat ook zonder kabel gebruikt kan worden. Hierdoor zou het voor de mensen die dit apparaat zonder kabel gebruiken niet 'eerlijk' zijn als ze wel voor de kabel hadden moeten betalen.

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
ik heb de nieuwste software geïnstalleerd en ook alle overige updates uitgevoerd. Dus daar kan het probleem niet zitten.