[PC]Day of Defeat:Source komend weekend gratis te proberen

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
*snip*

Omdat het tijdelijk gratis beschikbaar stellen, als een soort time-locked game demo, van Day of Defeat:Source juist interessant is voor de mensen die nog geen DoD:S spelen, en het dus overbodig en weinig effectief is om dit in het bestaande DoD:S topic te plaatsen, heb ik van Fuelke toestemming gekregen om dit hier in z'n eigen topic neer te zetten.

Wat staat er precies op stapel?

Valve heeft besloten tot een Day of Defeat:Source Free Weekend. Iedereen die dit op de tweede wereldoorlog geinspireerde teamplay spel een keer wil uitproberen kan komend weekend dus zijn of haar kans grijpen. Ja, daar moet je wel snel bij zijn, want deze specifieke actie is beperkt tot alleen aanstaand weekend!

Day of Defeat:Source, wat voor spel is dat?

Day of Defeat is van origine een mod gebaseerd op de Half Life engine. Het is een strikt online multiplayer spel met 2 teams tegenover elkaar, in dit geval overgoten met een WO II sausje. Day of Defeat:Source is de opvolger hiervan, gebaseerd op de Half-Life 2 engine, waarbij een paar oude DoD mappen compleet opnieuw zijn gebouwd voor de nieuwe engine en nieuw spul wordt toegevoegd. DoD spelers van de oude stempel zullen dus op veel maps meteen hun weg vinden.

Je kiest voor de geallieerden of voor de duitsers, al heet het in dit spel wat neutraler "Axis", met keuze uit meerdere soldatentypes met bijbehorende wapens. Vervolgens mag je in Saving Private Ryan / Band of Brother achtige levels samen met je team vlaggen pakken en zo punten binnenhalen.

In grote lijnen kan je wel de vergelijking trekken met spellen als Battlefield 1942 en Call of Duty. Allemaal team based, online, met verschillende classes en in de setting van de tweede wereld oorlog. Ieder met z'n eigen kijk op team gameplay natuurlijk.

Typische serverbezetting is tussen de 16 en 24 spelers max, rondes duren een paar minuten, spawnen na dood gaan duurt niet meer dan 15 seconden, en een map duurt meestal 20 a 30 minuten. Oh, en teamplay loont uitdrukkelijk de moeite!

Overige informatie, zoals bijvoorbeeld systeem eisen, en gebruikerservaringen kan je vinden in [rml][ PC] Day of Defeat: Source[/rml] Hou er rekening mee dat de HL2 engine wel het nodige aan hardware vereist.

Klinkt goed, maar hoe gaat dat in z'n werk dan? :?

Iedereen die al bekend is met Steam kan dit stukje skippen. Hier even voor de mensen die er nog niet van gehoord hebben, Steam is de applicatie die alle Valve games voor de eindgebruiker beheert/aanroept/up-to-date houdt en bovendien meteen secure online winkel vormt.

Voor het spelen van deze "time locked" demo komend weekend moet je dus de Steam applicatie installeren, een account aanmaken en de Day of Defeat content preloaden. Dit betekent dat de game content nu al gedownload wordt, in versleutelde vorm, en dat de content vrijgegeven wordt op het moment dat het Day of Defeat:Source Free Weekend ingaat.

Mensen die Steam al gebruiken, voor bijvoorbeeld Half-Life 2 en Counterstrike:Source, kunnen de DoD:Source content op hun bestaande Steam account binnenhalen en vrolijk komend weekend losgaan.

Wanneer precies?

Nou, het preloaden van de game content kan, als het goed is, nu al. Het spelen kan van vrijdag 10 februari, 12:00 PM PST tot zondag 12 februari 11:59 PM PST. En omdat Pacific Standard Time (PST) 9 uur op ons achterloopt betekent het dat vanaf vrijdag 21:00u onze tijd, tot zondag 20:59u er naar hartelust gespeeld kan worden.

[EDIT] :o Conversie foutje. Het zou tot zondag 9 uur 's avonds zijn als het tot 11:59 AM zou lopen. Maar het is nog 12 uur later, het is tot 11:59 PM PST, dus hier kan je spelen tot 09:00u maandagochtend!

Daarna is het uit met de pret, behalve natuurlijk voor de mensen die het spel al gekocht hebben. Het spel kopen kan momenteel alleen via Steam zelf, met behulp van de ingebouwde beveiligde online shop en een creditcard, of je moet nog even wachten tot DoD:D in de winkel ligt in retail verpakking.

Wat kost het?

Komend weekend kost het je niets! Mocht je het spel de moeite waard vinden dan ben je US$ 19.95 kwijt. Daar komt nog BTW overheen, maar aangezien je meer dollars voor je euro krijgt kom je op ongeveer € 20 uit. Aanschaf is een kwestie van een paar minuten omdat de secure steam server wel de creditcard transactie goedgekeurd wil zien.

Okay okay, waar moet ik zijn voor Steam en/of DoD:S ??

Laat ik toch vooral de link naar de website van Valve/Steam niet verteten :Y)

Hier dus: http://www.steampowered.com/index.php?area=dodFreeWeekend

Op persoonlijk vlak ben ik erg benieuwd of deze aanpak van Valve gaat werken. Normaalgesproken gaat een demo als losse file de netwerken en legale download sites op. Online gameplay is dan niet altijd aanwezig, of slechts beperkt. Dit gaat over een andere boeg, hier kan je een beperkte tijd gewoon de bestaande gameservers op. Zelf speel ik geregeld DoD:S en ben erg benieuwd of het gaat stormlopen of niet. En zo ja, hoe een lading compleet nieuwe spelers, in het jargon bekend als 'noobs' ;), op publieke servers gaat werken... Of compleet op een chaos uit gaat draaien.

"Allright men, lets move out and take those objectives!"

"Yes Sir!"

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 25-06-2021 00:41 . Reden: Persoonlijke informatie verwijderd op verzoek. ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 11:58

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ben iig van de partij :D

[ Voor 160% gewijzigd door Vuurvoske op 08-02-2006 23:32 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
:D Ja, ik paste de link wel even in de openingspost...

Ik heb DoD:S al, dus ik had deze header in Steam helemaal niet 8)7

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kheb nog wat dingetjes gevonden die je kan gebruiken als je wilt:

*snip*

[ Voor 69% gewijzigd door RobIII op 25-06-2021 00:41 . Reden: Persoonlijke informatie verwijderd op verzoek. ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Ik denk dat de servers het niet aankunnen als iedereen gaat spelen vrijdag.

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Heel gaaf, ik kijk of ik ook van de partij kan zijn, echter heb ik wel een klein probleem: werken op zaterdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet ik wou dit spel altijd al uitproberen, want speel veel Counter Strike source, en dit is met dezelfde engine (welke super is), hopelijk is de gameplay ook vet. Ga het zeker proberen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Mijn preload is bijna klaar, ik ga dit het hele weekend spelen met een vriend die zijn pc meeneemt.

En als het is goed is en dus na een hele tijd spelen nog steeds leuk, dan gaan we het ook aanschaffen.

Ik vind de Source engine sowieso een juweeltje :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Oeps, check de tijden nog maar eens :o Had een conversie foutje gemaakt :+

Tot zondag middernacht "Valve Time" (dus PST) betekent dat je hier tot 9 uur 's ochtends door kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dus er kan vanavond om negen uur pas gespeeld worden :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:38
de timer staat nu al op 0....maar tsja helaas die tijdzones he :9

helaas moet ik zaterdag en zondag werken vanwege verbouwing in onze albert heijn.... gaat dus weinig spelen worden :'( t leek me wel een mooie kans om even te genieten van dit mooi uitziende spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
hij doet het ik kan spelen hellemaal te gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
is er al een got server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Er is nog altijd de ex-got gameserver Strikerz... Strikerz draait een DoD:S server voor 24 man. Maar dan zou ik wel heel hard aan het pluggen zijn. :Y) 213.239.178.50:27015 :o :+ Momenteel nog leeg, 0/24, ik zit er later vanavond wel.

[ Voor 25% gewijzigd door JumpStart op 10-02-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

net ff zitten doen, wel grappig, aleen ET blijft de game : )

had net met 1 kogel 2 mannen dood ( springfield gun )

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 17:16

scorpie

Supra Addict

huh? ik kan het nog niet spelen... :?
Teller staat op 0, ik druk op play game, en er gebeurt niks...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorperito schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:11:
Same here, gebeurt geen moer. steam opnieuw opgestart, geen resultaat ? :'(

edit, even je hele pc opstarten lost het op. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Scorperito schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:11:
Komt door het hele tijdzone gedoe, en als je even paar post boven je kijkt zie je dat het daar ook staat. Computer restarten is wel een beetje heel erg teveel van het goede alleen door een preload.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:52

_Ernst_

Mark It Zero!

DoD Source is echt te vet _o_, heb hem al weer een tijdje (1 van de weinige spellen die ik legaal heb), wel een leuke actie verder, hopelijk helpt het en gaan meer mensen het spelen :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Vette pret nu @ Strikerz :)

Ok, een paar mensen die het spelletje al kennen pak je er zo tussenuit, die pwnen hard, maar over het algemeen gaat het vrij gelijk op allemaal. Rondes duren alleen wat langer, niet iedereen snapt het idee van het pakken van vlaggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

JumpStart schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:26:

Ok, een paar mensen die het spelletje al kennen pak je er zo tussenuit, die pwnen hard, maar over het algemeen gaat het vrij gelijk op allemaal. Rondes duren alleen wat langer, niet iedereen snapt het idee van het pakken van vlaggen.
Oke, ik kende het spel idd al ;) maar toch hele tijd lekker gespeeld, een heel stel lekkere rondes gespeeld.
En het was een goede server, lekkere ping en helemaal geen lag oid, dus wie ben ik om dan te stoppen :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Ah ja, jij was die ene irritante gast die het spelletje wèl doorhad :Y)

Aan m'n crew tag moet je me herkend hebben denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

JumpStart schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:26:

Ik zit gisteravond ook op die server, werd leuk gespeeld :) Vind het spel erg goed, de maps zijn goed uitgedacht alleen jammer dat het er maar zo weinig zijn.

Ben zeker van plan dit te gaan kopen, maar nu weer snel verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Die download is 3 gig 8)7
Nou ja, ik zet 'm maar aan, dan kan ik morgen nog een uurtje spelen waarschijnlijk...

Edit: hmmm ik kreeg de melding dat de servers te druk waren. Nu download ik 'm via games>install game en dan is ie 'maar' 600 MB. Hoop dat ik de goede versie heb! Nog 2 uur :*)

[ Voor 46% gewijzigd door The_Bash op 11-02-2006 11:40 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 22:02

greatgonzo

schit-te-rend!

Tof!! zie het net in de pop up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

best een vet spel, alleen de zaklamp klinkt wel erg futuristisch voor 1943 :P

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoD: S lijkt gewoon half af vergeleken met de originele DoD. Dat geldt niet voor de maps, maar ook voor de wapens die er wel erg gay uitzien. De wapens in de originele DoD zien er nog realistischer uit dan in DoD: S. Valve :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:|

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 13-02-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
eff downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 17:16

scorpie

Supra Addict

Kon je je vorige post niet gewoon editen? Ik vind DOD:S anders wel onwijs vet

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:10:
DoD: S lijkt gewoon half af vergeleken met de originele DoD. Dat geldt niet voor de maps, maar ook voor de wapens die er wel erg gay uitzien. De wapens in de originele DoD zien er nog realistischer uit dan in DoD: S. Valve :r
Hou het netjes ;)

Je mag het een slecht spel vinden, maar dan ga je toch lekker weg uit dit topic, ipv een paar uur later nog eens dit topic te komen vervuilen door te zeggen wat je er van vind?

DoD:S is uber :)

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 13-02-2006 10:26 ]

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 12:49

Brons

Fail!

Tsja, waarom zou ik eigenlijk DoD:S kopen als DoD ook nog gewoon werkt? Behalve de graphics dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet zelf zeggen ik vind origineel altijd beter dan de source.
wou dak het kon teste dit weekend.
maar helaas voedings problemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brons schreef op zondag 12 februari 2006 @ 02:52:
Tsja, waarom zou ik eigenlijk DoD:S kopen als DoD ook nog gewoon werkt? Behalve de graphics dan.
Precies. DoD is keer 2 wat DoD: S is. Behalve de graphics dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedraag je :{

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 12-02-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb het spel weer gedeïnstalleerd. Het kan mijn interesse echt niet vast houden. Mijn voornaamste kritiek is dat tactiek in het spel niet aanwezig is. (Tenzij je spawnkillen en rushen tactieken noemt.) Mensen rennen en springen heen en weer en blazen kogels in jouw richting. Als je doodgaat spawn je 8 tellen later toch weer. Dit soort spellen gaan me echt te snel vervelen. Teambased... ik vind van niet.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^^

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 13-02-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel ook origineel gekocht, maar vind hem zwaar tegen vallen, en dat komt gewoon door een ding.

Dat je gewoon als een dolle haas, door de map vliegt, als ze gewoon de gamespeed net zoals hidden & dangerouse hadden gemaakt, was het al een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 23:59

BaT

Ik heb vroegah veel DoD gespeeld, en vond het leuk dat ik nu es gratis kon zien of DoD:S een verbetering was ... helaas pindakaas. Ik vind er helemaal niks aan; DoD was/is veel leuker.

Wat me ook opviel (draai alles op high settings), is dat ik niet erg veel merk van de Source engine ... de wapens zien er alles behalve mooi uit; de maps zelf komen ook matig over (zo vind ik de maps in MoHaa mooier; terwijl dat spel al helaal oud is). Counter-Strike Source is ook niet alles, maar ziet er wel een stuk meer 'polished' uit (vooral de nieuwe maps).

Aangezien de gfx geen hele grote verbetering zijn t.o.v. DoD en de gameplay al helemaal geen verbetering is... kan ie er zo snel mogelijk weer af. Thnx for the try-out, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:52
Ben ik de enigste die altijd de mogelijkheid om te leanen mist in zulk soort spellen? Wil niet met me hele hebben en houden om het hoekie klaar gaan staan voor een sniper/riflemen. Jammer, niet mijn spel geworden. Scheelt me wel geld want stond op het punt het aan te schaffen vlak voor dit test weekend kwam.

[ Voor 19% gewijzigd door Paul Hewson op 12-02-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter
Tsja, het spel is nou eenmaal rennen en vlaggen pakken, sim-pel.

Leanen zou voor sommigen wel iets toevoegen, maar in grote lijnen is DoD:S een spel met snelle gameplay, relatief compacte maps, korte re-spawn tijden, enzovoorts. Zo snel mogelijk erop uit om die vlaggen te pakken, offensief dus. Voor campen is er relatief weinig strategisch nut. (Helaas is dat lang niet bij iedereen duidelijk. Dat probleem heeft iedere online multiplayer wel denk ik.) Ik denk dan ook niet dat ik erg veel gebruik zou maken, aangezien ik vooral het type rushing assault ben. Ik schakel wel naar rifle class als er een sniper uitgeschakeld dient te worden en dan zou het wel nuttig kunnen zijn denk ik.

Helaas kon ik alleen vrijdagavond online spelen, zaterdag en zondag bezig met iets compleet anders, dus ik heb minder gespeeld dan ik in eerste instantie van plan was. Vrijdag was het in ieder geval dikke pret, ook al waren er veel spelers die het spelletje in het begin gewoon nog niet snapten. Omdat de meeste nieuwkomers niet voor de vlaggen gingen werden de rondes wel veel langer dan normaal. Leverde mij wel monsterscores op >:)

Ik ben benieuwd of deze actie nou ook nog merkbaar meer DoD:S spelers op gaat leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:56

Format-C

Tracing Rays

Ik heb hem vanmiddag maar gekocht, en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vind.
Ik heb hem ook niet eerst geprobeerd ofzo, maar puur op de gok gekocht bij FRS.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 09:05

Copyman

Dode muis

Bart Smit heeft Day of Defeat: Source (DVD) in de aanbieding voor € 19,95. Het is dan wel 3 euro duurder dan op Steam, maar dan krijg je er wel een doosje bij. ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/copyman/got/dods.jpg

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Copyman schreef op maandag 13 februari 2006 @ 18:08:
Bart Smit heeft Day of Defeat: Source (DVD) in de aanbieding voor € 19,95. Het is dan wel 3 euro duurder dan op Steam, maar dan krijg je er wel een doosje bij. ;)

[afbeelding]
is het alleen maar DOD:S, of ook met CSS en HL2:DM ? Want die 2 heb ik namelijk al!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Dit is puur alleen Day of Defeat: Source. :)

[edit]
Deze aanbieding is trouwens geldig van vandaag (13 februari) tot zaterdag (18 februari).

[ Voor 54% gewijzigd door Copyman op 13-02-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:33

Hu9o

Schokkend

Lijkt me dat het DOD alleen is.

Goed van Valve dat ze dit even een weekend vrij hebben gehouden, maar het had net zo goed met een demo gekund. Hoe dan ook, het is duidelijk dat dit spel mij het geld niet waard is. Niet echt mijn tiepe spel, terwijl ik toch de voorkeur aan WWII spellen geef.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:53:
Dat je gewoon als een dolle haas, door de map vliegt, als ze gewoon de gamespeed net zoals hidden & dangerouse hadden gemaakt, was het al een hele verbetering.
the_bash schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:15:
Mijn voornaamste kritiek is dat tactiek in het spel niet aanwezig is. (Tenzij je spawnkillen en rushen tactieken noemt.) Mensen rennen en springen heen en weer en blazen kogels in jouw richting.
Inderdaad, en daarbij komt dat het wel lijkt alsof er totaal geen skill voor het spel nodig is. Het Assault-wapen is niet serieus te nemen, het is maar wat rondsproeien. Je pakt continu mensen van achter en nadenken lijkt zinloos te zijn. Je kunt hier volgens mij nooit echt goed in worden, omdat het teveel van geluk afhangt. Voorbereiding en tactisch spelen heeft geen zin. Opzich kan dat werken, zoals bijv. met Unreal, maar daar passen de wapens ook bij het spelconcept.

En dan heb ik het nog niet eens over de graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Topicstarter

[afbeelding]
De genoemde prijs op Steam is nog zonder BTW he? De "local tax" oftewel BTW komt er nog bij.

Of is het tegenwoordig niet meer US$ 19.95 maar minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Er komt idd nog 19% BTW overheen:
If you made an online order for a Valve Product, and you are an international customer, there may be taxes or VAT charges that are mandated by your country added to your purchase.
Dit zou betekenen dat de prijs exact gelijk is:

19,95 USD = 16,77 EUR * 1,19 = 19,95 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-10 16:16

[afbeelding]
voor 10 euro meer heb je css en hl2dm erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Smokey! schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:54:
voor 10 euro meer heb je css en hl2dm erbij :P
De bronze package had ik al. ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Copyman op 14-02-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Even buiten de verkooppraatjes om ;)

Ik heb van het weekend ook deelgenomen aan DoD:S-weekend... WAUW wat gaaf!
Die physics zorgden hier voor een bak humor waar je niet vrolijk van word, of juist wel hahaha :)

Rondje voorbij, alle checkpoints overgenomen met m'n moffenteampje (:P), en dan doodleuk achter een Amerikaan gaan staan en em met m'n sniper een extra luchtgaatje in z'n achterhoofd bezorgen, in combinatie met die muziek erbij... briljánt >:) En dan heb ik de rest nog niet eens verteld!

Misschien dat ik dit spelletje ook maar eens moet gaan kopen, samen met CS:S (ik dacht dat dat Bronze Edition heette? Even in de TS kijken :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:32:
Misschien dat ik dit spelletje ook maar eens moet gaan kopen, samen met CS:S (ik dacht dat dat Bronze Edition heette? Even in de TS kijken :9 )
Source Multiplayer Pack ;)

Bronze Edition, daar zit DoD niet bij. Dat is HL2, HL2:Deathmatch en CS:S (ja en HL2:Lost Coast).

Bij Source Multiplayer Pack zit Half Life 2 dan weer niet, maar ik weet niet of je dat uberhaupt wil hebben ;)

-Barbed Wire
Pagina: 1