Ik heb via mijn werk nu de Nokia 9500 voor een klant. De klant is veel in het buitenland en hij luistert graag naar radio 2, maar via internet kan het toestel niet live afspelen, weet iemand misschien een tooltje hiervoor of een programma? Alvast bedankt!
ik denk dat een live stream sowieso lastig wordt op een mobiel via gprs (nog afgezien van de kosten).
Allereerst, gprs is maar 42kbit/s. Zelfs de meest low quality streams zijn al 56kbit/s. En geloof me, zo'n stream is echt niet naar te luisteren. Een bijkomend probleem is dat gprs in het buitenland GIGANTISCH duur is. Dan heb ik het niet over dat het 2x zo duur is als hier gprsen, maar eerder aan een bedrag van 25 euro per megabyte. Als je in de praktijk met gprs 4kilobyte per seconde haalt met zo'n stream dan kost 17 minuutjes radio luisteren al 100 euro. En dan heb je alsnog de geluidskwaliteit van het jaar 0.
koop een wereldontvanger
volgens mij moet je daar ook radio 2 mee kunnen ontvangen toch? probleem opgelost
volgens mij moet je daar ook radio 2 mee kunnen ontvangen toch? probleem opgelost
s80Byte_Me schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:22:
probeer deze eens:
http://my-symbian.com/765...ons.php?fldAuto=512&faq=6
zoek je series 60 of 80?
Voor deze vraag hoefde je geen nieuw topic te starten, kan opzich ook best in het 9500 topic:
Nokia 9500 Communicator
Nokia 9500 Communicator
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()