Ik heb een oude kloon :| / Vreemde merge-prognose

Pagina: 1
Acties:

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:09
Naar aanleiding van [HK] zit er dan toch wat aan te komen? :+ bekeek ik de DBMerge prognose-tool.

Ik meen ooit mijn voorkeur opgegeven te hebben, en dat wordt bevestigd door het feit dat ik dat nu niet (opnieuw) kan doen. Echter geeft de prognose-tool aan dat vermoedelijk mijn GoT account (Carpento 98313) gemerged zal worden met een frontpage account wat ik ooit aangemaakt heb, zelden of nooit gebruikt, en wat intussen al heel lang ongebruikt is (account: luilakje (109729)).

Van dat account weet ik het wachtwoord niet meer en het mailadres is intussen buiten werking (was een school-mailadres) dus dat account mag wat mij betreft op inactief. Hopelijk kan ik dan ook opnieuw mijn koppelvoorkeur aangeven (gewoon m'n GoT-Carpento koppelen aan de T.Net FP-Carpento).

Of loop ik nu te hard van stapel / Laat ik me gek maken door prognoses die wellicht onjuist zijn ?

[ Voor 2% gewijzigd door Carpento op 08-02-2006 21:50 . Reden: ik haat typo's ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:25

crisp

Devver

Pixelated

Don't worry, zo ver is het nog niet. We zijn nu aan het klaarstomen voor React 1.9.4 en daarna kunnen we pas aan mergen gaan denken.
Daar zal nog een periode aan vooraf gaan waarin mensen hun merge-voorkeur nog kunnen ingeven, en/of controleren en zonodig aanpassen (of in ieder geval een procedure om aanpassingen door te kunnen geven) :)

Intentionally left blank

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Luilakje is zojuist veiligheidshalve tegen een ban aangelopen :) De koppeling voor de merge zal even door iemand met meer rechten (iemand die in de db kan hacken :P) ongedaan gemaakt moeten worden. is een klier :+

[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 08-02-2006 21:44 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:09
Prima, kan ik weer lekker slapen vannacht :)

[edit]

Volkomen overbodig waarschijnlijk maar toch ter info: die kloon was lang geleden m'n eerste account op Tweakers, tijdje niet op Tweakers geweest -ja dat kan-, wachtwoord vergeten + mailadres verlopen, dan maar een nieuwe aanmaken, gelijk met de goede nickname. Zodoende.

[ Voor 81% gewijzigd door Carpento op 09-02-2006 00:01 ]

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 20:23
Even een notice;

Ik krijg een bericht (bij de prognose) dat mijn account niet gevonden kan worden, terwijl ik de merge-tool toch echt al doorlopen heb, terwijl ik de opkomende gegevens toch wel graag zou kunnen zien. In het topic in de HK staat dat meerdere mensen last hebben van dit probleem..

edit;
Zowel op GoT als T.Net is mijn account ".Peter"

[ Voor 9% gewijzigd door Peter op 09-02-2006 12:03 ]