Opzegtermijn en nieuw abbonement?

Pagina: 1
Acties:
  • 846 views sinds 30-01-2008

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
Ik volg het even niet meer, misschien kan iemand het ophelderen.

Op 08-04-2005 heb ik een 1-jarig Telfort abbonement afgesloten, wat dus 07-04-2006 afloopt. Vanaf 08-04-2006 wil ik een nieuw abbonement bij t-mobile.

Het abbonement, etc. heb ik al uitgezocht, ik weet ook dat ik het Telfort abbonement niet moet opzeggen maar dat t-mobile dit voor mij doet (wil m'n nummer behouden).

De opzegtermijn van Telfort is echter 3 maanden, krijg ik daar problemen mee als ik nu een nieuw abbonement bij t-mobile afsluit? Ik wil dubbele abbonementskosten natuurlijk voorkomen.

[This is what you get when you mess with us]

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:26

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Je krijgt er geen problemen mee, de abonnementen lopen in elkaar over, alleen moet je rekening houden met de opzegtermijn van Telfort. Als je morgen het abonnement afsluit zal je Telfort-abonnement doorlopen tot 9 mei 2006, en ongeveer halverwege die dag zal het abonnement overgenomen worden door T-Mobile (en moet je van SIM wisselen).

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Grote edit!!! :+ Las t verkeerd! Wat ^^ zegt :)

[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 08-02-2006 20:24 ]

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
B_O_S_S schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:23:
Je krijgt er geen problemen mee, de abonnementen lopen in elkaar over, alleen moet je rekening houden met de opzegtermijn van Telfort. Als je morgen het abonnement afsluit zal je Telfort-abonnement doorlopen tot 9 mei 2006, en ongeveer halverwege die dag zal het abonnement overgenomen worden door T-Mobile (en moet je van SIM wisselen).
Dus als het goed is, moet ik bij T-mobile aangeven dat mijn abbonement 3 maanden vanaf nu afloopt (en betaal ik nog 1 maand extra bij Telfort)?

[ Voor 5% gewijzigd door Ruzor op 08-02-2006 20:26 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Ruzor schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:26:
[...]

Dus als het goed is, moet ik bij T-mobile aangeven dat mijn abbonement 3 maanden vanaf nu afloopt (en betaal ik nog 1 maand extra bij Telfort)?
Nee het werkt zo: jij doet een aanvraag bij t. Als je bent goed gekeurd vraag je de verkoper of hij het nrs wil porteren en dan zal hij alles voor je regelen. Jij hoeft niks te doen behalve je krabbel te zetten en als alles goed gekeurd is krijg je een brief van telfort en t-m thuis :) je belt nog 3 maanden met telfort en daarna begint t-m :)

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
DaannO schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:37:
[...]

Nee het werkt zo: jij doet een aanvraag bij t. Als je bent goed gekeurd vraag je de verkoper of hij het nrs wil porteren en dan zal hij alles voor je regelen. Jij hoeft niks te doen behalve je krabbel te zetten en als alles goed gekeurd is krijg je een brief van telfort en t-m thuis :) je belt nog 3 maanden met telfort en daarna begint t-m :)
Ja dat zou makkelijk zijn :) Maar ik doe het via internet, direct bij t-mobile en moet aangeven wanneer mijn abbonnement bij Telfort afloopt.

Dan zou ik zeggen dat is nu dus 08-05-2005 (i.v.m. opzegtermijn) en niet de einddatum wanneer het contract écht afgelopen zou zijn (08-04-2006).

[ Voor 28% gewijzigd door Ruzor op 08-02-2006 20:53 ]

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01 17:13
Als je 3 maanden opzegtermijn heb:

8-4-2006 - 3maanden = 8-1-2006. Een beetje laat nu, zou ik zeggen ;)
Ik hoop voor je dat je daarna per maand kunt opzeggen i.p.v. dat je er weer een jaar aan vast zit.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Topicstarter
jakenl schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:43:
Als je 3 maanden opzegtermijn heb:

8-4-2006 - 3maanden = 8-1-2006. Een beetje laat nu, zou ik zeggen ;)
Ik hoop voor je dat je daarna per maand kunt opzeggen i.p.v. dat je er weer een jaar aan vast zit.
Ja ik wist niet dat er 3 maanden opzegtermijn aan een abbonnement zit, wat ik trouwens wel belachelijk lang vind. Maar het wordt per maand verlengd, niet per jaar.

Dus de eindatum van mijn contract is nu 08-05-2005 (i.v.m. opzegtermijn) en niet de einddatum wanneer het contract écht afgelopen zou zijn (08-04-2006)?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Bel even met de klantenservice van Telfort. Lijkt me ook dat hier op hun website wel het een en ander over te vinden is. Na het aflopen van het contract zal deze automatisch elke maand verlengd worden. Hoe lang dit in jouw geval is zal Telfort wel weten.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.