Toon posts:

probleem met x800xt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tja kwas bezig met een nieuw persoonlijk recordje te zetten in 3dmark

op 600/570 ging alles goed, daarna probeerde ik 610/575, hierbij bleef 3dmark hangen en de rest van de comp ook, dus herstarten en dan geprobeert op 610/570 (atitool gaf arti's bij 575 mem), comp bleef opnieuw hangen, dus ik herstart em
proc is 3500+ die op 3530 draaide ( 230 x 11)

probleem is nu dat hij blijft hangen net voor het windows laad schermn wilt ie in geen enkel geval voorbij
eenmaal verify dmi pool data gedaan is springt ie normaal op laadscherm van windows, nu springt hij op een donkerblauw scherm (bijna zwart) en blijft daar hangen

waar kan dit aan liggen, grafische verrot gedaan (zou me verwonderen want heb al eens aan 610/565 gedraait maar dan zonder proc overclock), of is windows corrupted geraakt

btw ik draai raid 0, heb al cmos reset geprobeert, zowel jumper als batterij eruit nemen
specs: 3500+ venice
ati x800xt
2*samsung spinpoint
msi k8n neo platinium
450w van antec (standaart in sonata 2)

temps tijdens overclock
proc max 45°
grafische: 60° max (vf700 op 12v)
sys: 32°

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 19:33 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Meer iets voor T&C dit :)

Move DOC -> T&C

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuses

iemand eigenlijk een idee hiervan

Verwijderd

probeer is je Processor op stock te zette en kijken wat hij dan doet.

Hoe heb je het voor elkaar gekregen die hoge speeds bij je x800XT >:)

ik kan max iets van 590core bij 580mem? volgens mij kan ie veel hoger omdat me temp max maar 49 graden word, Hoeveel Vagp geef je dat ding of helpt dat niets

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 12:46 ]

Verwijderd

Ben je zeker dat je niet over die 60° bent gegaan?
Ik heb trouwens net hetzelfde gehad met mijn compu...
Wou ook hoger gaan dan hoog :) Eens je 560 haalt, laat je hem beter staan hoor.

=> Wss windows terug installere?

Verwijderd

Topicstarter
is pcie, geen voltmods

vroeger haalde die maar 590/550, nu was men laatste gelukte run 600/570 (lekker i know, 6900 3dmark 05 alles op air)

wel over die proc terug klokken, das dus wanneer em problemen begon te geven, das al reeds gebeurt en vanaf dan heb ik nog 1 run gedaan en nu wilt ie dus niet meer opstarten
hoop dat het enkel windows is en zeker niet over de 70° gegaan volgens mij, ik kon nog overal men vinger 5 sec ophouden (was wel warm hoor maar niet uberheet ofzo)

ben ook nog iets tegen gekomen, als ik windows in safe mode start krijg ik 5 code lijnen en hangt ie (als die code lijnen van belang zijn, zeg maar dan gaak ze opschrijven)

denk dus gewoon windows corrupted, maar heb hier geen windows cd liggen :s
Pagina: 1