Mijn hd die crasht de laatste tijd heel veel.
Kan iemand me er mischien bij helpen om te kijken waar het aan kan liggen?
Ik heb een heleboel, echt een heleboel, errors staan waaronder heel veel met het event ID 11 en 15
met als source "Disk" voor id 11 en source "Atapi" voor id 15 af en toe afgewisseld met een id 7 "Bad block"
Event ID: 11
Source Disk
Type Error
Description The driver detected a controller error on \Device\Harddisk1\D
Event ID: 15
Source atapi
Type Error
Description The device, \Device\Ide\IdePort1, is not ready for access yet.
Ik heb een Maxtor 6L200R0 met windows XP Pro SP2. Ik heb de nieuwste powermax er al overgehaald en die vind niks. Dit is een pas nieuwe schijf. Ik heb de vorige 2 om dezelfde reden omgeruild. Ik heb een Asus A7V8X-X moederbord en een VIA Chipset waarvan ik de laatste drivers net heb gedownload.
Je hoort een fikse tik, zoiets als je hoort dat de koppen worden gereset en dan loopt windows vast.
Kan het mischien zijn dat ie te warm word? Of weet iemand anders een andere oorzaak??!?!
Ik hoor het graag.
groeten,
Arithmetica
Kan iemand me er mischien bij helpen om te kijken waar het aan kan liggen?
Ik heb een heleboel, echt een heleboel, errors staan waaronder heel veel met het event ID 11 en 15
met als source "Disk" voor id 11 en source "Atapi" voor id 15 af en toe afgewisseld met een id 7 "Bad block"
Event ID: 11
Source Disk
Type Error
Description The driver detected a controller error on \Device\Harddisk1\D
Event ID: 15
Source atapi
Type Error
Description The device, \Device\Ide\IdePort1, is not ready for access yet.
Ik heb een Maxtor 6L200R0 met windows XP Pro SP2. Ik heb de nieuwste powermax er al overgehaald en die vind niks. Dit is een pas nieuwe schijf. Ik heb de vorige 2 om dezelfde reden omgeruild. Ik heb een Asus A7V8X-X moederbord en een VIA Chipset waarvan ik de laatste drivers net heb gedownload.
Je hoort een fikse tik, zoiets als je hoort dat de koppen worden gereset en dan loopt windows vast.
Kan het mischien zijn dat ie te warm word? Of weet iemand anders een andere oorzaak??!?!
Ik hoor het graag.
groeten,
Arithmetica
als de zon opkomt wordt het licht