Hallo allemaal,
Ik heb een Motorola MPX200 met Windows Smartphone 2002!
Maar als ik iets uit de windows map wil hernoemen of verwijderen gaat dat niet (vanaf mijn pc:)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- X
Cannot delete the file (en dan hier de file): de file may be in read-only memory
on a write protected disk, or currently in use by another application.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb al via mijn telefoon met file manager geprobeerd de read-only vink weg te halen maar dan krijg ik het volgende:
FOUT
-------------------------
Wijzigen kenmerken
mislukt.
Dus hoop ik dat jullie iets hebben, zodat ik toch kan rommelen,
Groeten Bram
Ik heb een Motorola MPX200 met Windows Smartphone 2002!
Maar als ik iets uit de windows map wil hernoemen of verwijderen gaat dat niet (vanaf mijn pc:)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- X
Cannot delete the file (en dan hier de file): de file may be in read-only memory
on a write protected disk, or currently in use by another application.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heb al via mijn telefoon met file manager geprobeerd de read-only vink weg te halen maar dan krijg ik het volgende:
FOUT
-------------------------
Wijzigen kenmerken
mislukt.
Dus hoop ik dat jullie iets hebben, zodat ik toch kan rommelen,
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 19:25 . Reden: Een paar hoofdletters vergeten. ]