Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
*ahum* Piëzo-element.komen van die soort schokgevertjes
Ik betwijfel of de schok / pijn

't Lijkt mij niet zo'n goed idee...
[ Voor 9% gewijzigd door PD2JK op 08-02-2006 18:52 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
in principe is dit wel mogelijk , maar ze zien je al aankomen.... met een batterij aan je nek en een dikke condensator....
Borgoth:"Pak deze 2 contactjes eens vast , dan word je even slim

Je kan dan beter zo'n pen kopen , als je die open klikt krijg je harde schok.
[ Voor 22% gewijzigd door Flapp op 08-02-2006 18:59 ]
"Stilte, een gat in het geluid...."
Zou je de spanning wel een flink eind omhoog moeten converteren, want die 9V ga je echt niet voelen.Flapietoetoe schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:58:
[offtopic]in principe is dit wel mogelijk , maar ze zien je al aankomen.... met een batterij aan je nek en een dikke condensator....
Maar lijkt me ook geen goed id om te maken.
zijn er mischien geen kleinere condensatortjes van max 16 volt?
"For example, a 1 cm cube of quartz with 500 lbf (2 kN) of correctly applied force upon it, can produce a voltage of 12,500 V"
volgens wikipedia
This message was deleted
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Plan van aanpak, Een grote spoel, batterij en een schakelaar die een beetje snel reageert. Je zet ze allemaal in serie, en ff wachten tot de spoel is opgeladen ( feriet kern er in voor nog meer effect ) je maakt 2 extra draadjes aan de schakelaar, en houd die in je hand
maar dan wel een 9 v batterijtje erin doen voor het geknetterOsiris schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:16:
Gewoon zo'n elektrische vliegenmepper kopen en dat racket vervangen door een eigen aansluiting oid
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
dit is denk ik tog wel de beste manier. ff 2 van die vliegemeppers bij de plaatselijke blokker halen (1 rezerve) en dan maar gaan met die banaantouchdomex schreef:
Een elektrische vliegenmepper pakken. De 2 1,5 volt batterijen vervangen door een 9v blokje.
[heb ik eindelijk iets om trug te doen

Verwijderd
Pakkende topic titel weer.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 20:45 ]
Jep, om precies te zijn de weerstand die parallel over de uitgang staat. Deze voorkomt dat er spanning op het rekje blijft staan als je het knopje hebt losgelatenVerwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:44:
In veel vliegenmeppers voldoet het door een simpel weerstandje uit te slopen cq. te vervangen.
Nederlander in België
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Als je nou en het weerstandje eruit sloopt en je zet er een 9v blokje in. Volgens mij heb je dan behoorlijke schokken. Kijken of dit nog leuke wakkermakertjes zijn voor op scoutingkamp. Er is niets leukers dan wakker gemaakt worden met je brakke hoofd door iets lomps/vaags. Ik moet echt weer een aantal van die dingen kopen en weer een beetje ermee gaan kloten.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:44:
In veel vliegenmeppers voldoet het door een simpel weerstandje uit te slopen cq. te vervangen.
Zo'n pen heb ik eens mogen voelen en dat voelt niet zo fijn. Best goed idee dus.Flapietoetoe schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:58:
Je kan dan beter zo'n pen kopen , als je die open klikt krijg je harde schok.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.