[XP] Kan Samsung 123n monitor drivers niet verwijderen *

Pagina: 1
Acties:

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-03 16:34

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter
(samsung 913n tft)

ik probeer dus al een helepoos mijn monitor drivers er af te krijgen maar dat wilt maar niet lukken. ik wil dit omdat hij anders alleen maar op 70 hz werkt maar hij kan ook op 75 hz(deed hij eerst wel met windows default drivers)

maar dat wilt hij dus niet meer na het installeren van de drivers die er bij horen(samsung 913n drivers). de monitor kan dit gewoon aan volgens de specificaties dus ik snap ook niet waarom ze het er uitgehaald hebben met de windows default drivers ging het allemaal perfect.(ik heb de oficele drivers maar gebrobeert omdat het beterbeeld zou geven nou niet dus...)

refresh rate override werkt ook niet al zet je hem op 75 hertz ! (met ati 6.1 drivers) als je spel start draait het gewoon weer op 70 hz :(

ik heb in veilige modus opgestart alles van drivers weggegooit daarna ook zoveel mogelijk uit het register, en daarna reboot en toch staat het er nog.

heeft iemand een iedee hoe ik die samsung drivers er helemaal af krijg ????

[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 09-02-2006 01:18 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik voer nog even een titelfix uit. Zou je overigens wat meer gebruik kunnen maken van interpunctie? Je eerste alinea leest zich als 1 lange zin, en dat is niet echt makkelijk te lezen. ;)

Welk OS gebruik je overigens? :)
edit:
En op verzoek een kick naar Windows Operating Systems

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 09-02-2006 01:14 ]

Signature

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-03 16:34

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Topicstarter

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----